חדשות בארץ

פיגוע בירושלים: שוטרת מג"ב נפצעה באורח אנוש

מחבל דקר שני שוטרי מג"ב בקרבת תחנת משטרת שלם, וחוסל על ידי שוטרים. מצבו של השוטר מוגדר קל. בחודש שעבר ארע באותו מקום פיגוע ירי בו נפצעו שני שוטרים באורח קשה וקל

זירת הפיגוע (Chaim Goldberg/Flash90)זירת הפיגוע (Chaim Goldberg/Flash90)
אא

שני לוחמי מג"ב נפצעו הבוקר (שני) בפיגוע שארע בסמוך לשער הפרחים בירושלים, בפתח תחנת משטרת שלם. מצבה של שוטרת מוגדר אנוש ומצבו של הפצוע השני מוגדר קל. המחבל שביצע את הפיגוע חוסל על ידי שוטרים. הוא זוהה כתושב עיסאוויה, מוחמד אלפרוח, בן 16. כוחות רבים של צה"ל נכנסו לעיסאוויה והיגוע לביתו של המחבל ומשפחתו.

מחקירת הפיגוע עולה כי המחבל התקרב לעבר השוטרים, שלף סכין והחל לדקור אותם. שוטרי מג"ב נוספים, שהיו בקרבת מקום, ירו בו.

פרמדיק מד"א, נדב טייב, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעירה בשנות ה-20 מחוסרת הכרה וגבר כבן 20 מתהלך. מיד התחלנו בטיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים הר הצופים הסמוך, כשמצבה של הצעירה אנוש והצעיר קל".

כוחות מיוחדים של המשטרה עצרו זמן קצר לאחר הפיגוע חשוד במעורבות באירוע, כשהוא מסתתר בשטח בית ספר תיכון, הסמוך לתחנת המשטרה. כמו כן, המשטרה חסמה את היציאה ממחנה הפליטים שועפט.

בחודש שעבר, ימים ספורים לאחר הטבח ביישובי עוטף עזה, נפצעו שני שוטרים באורח קשה וקל בפיגוע ירי בסמוך לאותה תחנת משטרה. מחבל הגיע למקום ברכב, החנה ליד התחנה ופתח באש לעבר השוטרים.

המחבל, חאלד אל-מוחתסב, בן 21 מבית חנינא שבמזרח ירושלים, ניסה להימלט לכיוון סולטאן סולימאן בריצה, אך השוטרים חיסלו אותו בירי.

תגיות:ירושליםפיגועמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה