חדשות בעולם

בתיווכה של גל גדות: סרטון הזוועות שהכין דובר צה"ל יוקרן בהוליווד

גדות ובעלה תיווכו, והסרט יוקרן לאנשי הוליווד ביום רביעי הקרוב, בלוס אנג'לס ובניו יורק. בדובר צה"ל אישרו את הפרטים

(צילומים: אריה לייב אברמס / פלאש 90, shutterstock)(צילומים: אריה לייב אברמס / פלאש 90, shutterstock)
אא

אחרי הביקורת הקשה שספגה בתחילת המלחמה, בעקבות העובדה שלא גינתה בפומבי את מעשי הטבח, השחקנית גל גדות עושה צעד משמעותי עבור ההסברה הישראלית: בתיווכה ובתיווך בעלה, ירון ורסנו, סרטון הזוועות שהכינו בדובר צה"ל, באורך 47 דקות, שהוקרן למאות עיתונאים בעולם וגם בכנסת - יוקרן לבכירים בהוליווד ביום רביעי.

הסרטון מביא את התיעוד לזוועות בקיבוצי עוטף עזה מה-7 באוקטובר דרך מצלמות הגוף של המחבלים. הסרטון קשה לצפיה, ובהתאם לכך כל משתתף רשאי לבחור אם לצפות בו.

בדובר צה"ל אישרו את הדברים ואמרו כי הם עדיין לא יודעים מי בדיוק יצפה בסרטון, אך הוא יוקרן בלוס אנג'לס ובניו יורק. המטרה היא להשפיע על דעת הקהל, בעיקר על אנשים בהוליווד, שמתבטאים בנושא ומשפיעים על דעת הקהל בעולם.

גדות, שהשתתפה במספר סרטים בהוליווד, יזמה עם בעלה את ההקרנה הפומבית שעשויה לסייע לישראל ולחזק את מעמדה בקרב אלה שחשבו אחרת.

"אנחנו יוצרים זיכרון קולקטיבי לעתיד. זה יגדיר את מי שאנחנו", אמר תא"ל דניאל הגרי, דובר צה"ל, במהלך ההקרנה לעיתונאים. הוא הוסיף כי "אם הדוקטרינה של חמאס היא 'פשעים נגד האנושות', זו לא רק בעיה של ישראל".

הסרטון מציג סצנות אלימות וטרור. במהלך הסרט, אותו ראו גם חברי הכנסת, נראה טבח גם בחיילי צה"ל, וכן מנוסה של אזרחים רבים בניסיון להציל את חייהם, ברוב המקרים ללא הועיל.

 

תגיות:הוליוודטבחגל גדות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה