חדשות בעולם

גוי תלה את שלטי החטופים במסעדה שלו לאות תמיכה - וחטף

עיתונאית ואקטיביסטית אמריקנית פרסמה פוסט על דיינר של אדם לא יהודי שאיבד מחצית מלקוחותיו לאחר שהביע תמיכה בישראל, באופן יוצא דופן

  • י"ח חשון התשפ"ד
אא

בזמן שהאנטישמיות בעולם הולכת וגוברת ואינספור יהודים בעולם חווים הטרדות, הצקות והשפלות על עובדת היותם יהודים - הסיפור הזה, שמגיע מהכיוון הכי לא צפוי שיש, הצליח לשמח אותנו. 

בעל דיינר גוי, ככל הנראה בארה"ב, פרסם על חלונות הראווה שלו כרזות עם שמותיהם ותמונותיהם של החטופים הישראליים השבויים בידי מחבלי החמאס ימ"ש. 

לצד שלטי החטופים תלה בעל הדיינר גם דגלי ישראל שעליהם נכתב 'אנחנו ננצח'. מי שהחליטה להעלות את התיעוד על כך לרשת היא אקטיביסטית ועיתונאית יהודייה-אמריקנית בשם ג'ורדין טילצ'ן, שפרסמה את הידיעה תחת הכיתוב: 'זמן לסיפור נהדר', תוך שהיא מפרטת בפוסט שלה כי מדובר באדם לא יהודי, שאיבד רבים מלקוחותיו בשל המחווה הזו לישראל. 

"גבר לא יהודי שבבעלותו דיינר מקומי הציג בגאווה את דגלי ישראל בחזית, כמו גם את הכרזות של בני הערובה בחלונותיו", כתבה בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות. "כתוצאה מכך, העסק ירד ב-40%, 10 עובדים התפטרו מתפקידם. העירייה לחצה עליו 'להפחית את זה', אבל הוא לא הקשיב. 

"פרסמתי על הצדיק הזה באינסטגרם שלי, והעוקבים שלי התחילו לשלוח לי כסף כדי שאתן לו. הלילה הלכתי ונתתי לו 1,398$ שנאספו עבורו מהקהילה היהודית. הוא אמר לי: "הדגלים האלה לעולם לא יורדים!", היא מסכמת. 

תגיות:דגלגויתמיכהישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה