חם ברשת

"בושה, אל תחזרי לארץ": סערה סביב הפוסט של הזמרת הישראלית ממוצא טורקי

לינט מנשה, שמצליחה בטורקיה, ספגה ביקורת ברשת בעקבות דבריה: "שהאכזריות ושפיכות הדמים יסתיימו בהקדם האפשרי עבור שני הצדדים". הזמרת מיה בוסקילה תקפה: "בושה. היא מרגישה שייכת לעם הטורקי ומקווה ששפיכות הדמים משני הצדדים ייפסקו. פחדנות"

דגלי טורקיה וחמאס (צילום: Abed Rahim Khatib / Flash 90)דגלי טורקיה וחמאס (צילום: Abed Rahim Khatib / Flash 90)
אא

הזמרת לינט מנשה, ישראלית ממוצע טורקי שגדלה בכפר סבא, זוכה במשך שנים להצלחה גדולה בטורקיה. היא עוררה סערה אחרי שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה על רקע מלחמת "חרבות ברזל" שנכנסה ליומה ה-26. היא כתבה: "משאלה שהאכזריות ושפיכות הדמים יסתיימו בהקדם האפשרי עבור שני הצדדים".

מי שלא נשארה חייבת היא הזמרת מאיה בוסקילה, שהעלתה סטורי בו תקפה בחריפות את הזמרת. "בושה, גברת לינט. טוב שהיא לא מסרה את אהבתה לארדואן, ובשיא חוצפתה חסמה כניסה לדף שלה. מעניין למה. היא מרגישה שייכת לעם הטורקי, והיא מקווה ששפיכות הדמים משני הצדדים ייפסקו!". בוסקילה כתבה לזמרת: "תגידי לי, את לא מתביישת? באת למדינה שלנו, קיבלו אותך לתוכנית לייצג את ישראל באירוויזיון, לא ייצגת את טורקיה מעולם, גבירתי הטורקייה. שפיכות דמים משני הצדדים? יש לך מושג מה אנחנו עברנו ועדיין עוברים? מקווה שלא יתנו לך להיכנס לארץ יותר. פשוט עליבות נפש ופחדנות".

הדברים של לינט עוררו סערה בעיקר בעקבות העובדה שקודם לכן הביקורת כוונה כלפי שחקניות מהמגזר הערבי שהשמיעו תמיכה מלאה בחמאס. כעת מדובר בזמרת ישראלית שגדלה והתחנכה במדינה, אך בשנות ה-90 עזבה לטורקיה. ההערכה היא שתמיכה בישראל הייתה עלולה לגרום לפגיעה בזמרת. לכן, ברשת החברתית גינו את דבריה.

כזכור, ביום ראשון הודיעה המשטרה כי סיימה את החקירה בעניינה של השחקנית מאיסה עבד אלהאדי, שנעצרה אחרי שפרסמה ברשת הודעות תמיכה בחמאס. השחקנית העלתה מספר צילומי מסך ובהם היא הביעה לכאורה תמיכה בחמאס. היא שיתפה תמונה של הריסת הגבול בתחילת הטבח של המחבלים בעוטף וכתבה "תעשו את זה בסגנון ברלין", וגם תמונה של קשישה חטופה לצד הכיתוב "זו ההרפתקה של חייה" עם אימוג'י צוחק. היא שוחררה בתנאים מגבילים על ידי בית משפט המחוזי בנצרת.

תגיות:טורקיהלינטחרבות ברזלמלחמת חרבות ברזלמאיה בוסקילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה