חדשות בארץ

הותר לפרסום: חיילת שנחטפה לעזה שוחררה בפעולה קרקעית

מידע מודיעיני מדויק סייע לשב"כ להכווין כוח מיוחד של צה"ל אל המקום בו הוחזקה טוראית אורי מגידיש, תצפיתנית במוצב נחל עוז שנחטפה על ידי חמאס. מצבה של מגידיש טוב, והיא נפגשה עם משפחתה

צה"ל בגבול עזה (צילום: Yossi Zamir /FLASH90)צה"ל בגבול עזה (צילום: Yossi Zamir /FLASH90)
אא

הותר הערב (שני) לפרסום, כי במהלך פעולה קרקעית מוצלחת של כוחות צה"ל שוחררה החיילת טוראית אורי מגידיש, תושבת קריית גת, תצפיתנית במוצב נחל עוז, שנחטפה לעזה על ידי ארגון חמאס במתקפה האכזרית בשביעי באוקטובר.

הפעולה בוצעה בעקבות מידע מודיעיני מדויק שהגיע לידי השב"כ, שהכווין את כוחות צה"ל אל מקום המסתור בו הוחזקה החטופה. החיילת הוחזרה לישראל ונבדקה רפואית. מצבה טוב, והיא התאחדה עם בני משפחתה. על פי נתוני צה"ל, בעזה נותרו 228 חטופים.

נשיא המדינה יצחק הרצוג בירך על שחרורה של החיילת: "התרגשתי לראות את החיילת אורי מגידיש שבה הביתה אל משפחתה האוהבת, לאחר מבצע נועז של צה"ל ושב"כ. כוחות הביטחון שלנו פועלים מסביב לשעון בעזה, בצפון, ביו"ש ובכל מקום, ביבשה באוויר ובים; במסירות אינסופית, תוך סיכון חיים, בתחושת שליחות ואהבת העם והמדינה. אנחנו מחזקים אותם, מגבים אותם וסומכים עליהם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב: "אמש שחררו כוחותינו משבי חמאס את טוראית אורי מגידיש. אורי נחטפה בבוקר השחור של ה-7 באוקטובר. ברוך שובך הביתה, אורי. אני מברך את השב"כ ואת צה"ל על ההישג החשוב והמרגש הזה, הישג המבטא את המחויבות שלנו להביא לשחרור כל החטופים. עם ישראל כולו מצדיע לשב"כ ומצדיע לצה"ל".

"ולמחבלי החמאס ולדאעש אני אומר - אתם מפלצות. אנחנו נמשיך לרדוף אתכם, אנחנו נמשיך לצוד אתכם. נכה בכם עד שתיפלו לרגלינו".

סמדר, דודתה של החיילת מסר בשם המשפחה: "תודה לבורא עולם, תודה לעם ישראל, תודה לחיילים".

מוקדם יותר התייחס נתניהו, בפתח ישיבת הממשלה, לנושא החטופים: "צה"ל ושב"כ ימשיכו לעשות כל מאמץ על מנת להביא לשחרור החטופים". לאור דיווחים שונים על אפשרות לעסקה שתוביל לשחרור החטופים, הוסיף ראש הממשלה: "במקביל אנחנו ממשיכים את המאמצים לשחרר את החטופים, גם במהלך התמרון, והתמרון אפילו מייצר אפשרויות להשיג שחרור ואנחנו לא נחמיץ אותן. המערכה הזו תיקח זמן, יהיו מהמורות, יהיו קשיים, יהיו אבדות, יהיו גם הפתעות, אבל בסופה אני מבטיח לכם דבר אחד: החמאס יוכה שוק על ירך. החמאס יובס, תהיה עזה אחרת".

תגיות:עזהחמאסמלחמת חרבות ברזלשחרור חטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה