חדשות בארץ

מטח טילים לעבר המרכז; צה"ל חיסל מחבלים בצפון הרצועה

ארגוני הטרור שיגרו מספר טילים לעבר השפלה וערי השרון, ודווח על מספר נפילות של שרידי טילים. בצפון הרצועה מנהלים כוחות צה"ל לחימה, וסיכלו ניסיונות מתקפה של מחבלים שיצאו מתוך מנהרות

כוח צה"ל היום בגבול הרצועה. (צילום: דובר צה"ל)כוח צה"ל היום בגבול הרצועה. (צילום: דובר צה"ל)
אא

מטח טילים שוגר בצהריים (ראשון) לעבר ערי השפלה וערי השרון. דווח על מספר נפילות בשטחים פתוחים ועל נפילות של שרידי טילים בתוך העיר ראשון לציון ובמרחב הרצליה. מהמשטרה נמסר כי היא מטפלת בזירת נפילה של פריטי רקטה בראשון לציון, לא ידוע בשלב זה על נפגעים. ברמת גן גרמו שרידי טיל שיורט לשריפה בבניין, ובהרצליה אדם נחבל בדרך למרחב מוגן. שרידי טיל נפלו גם בחצר בית ספר ברמת השרון. הילדים שהו במרחב מוגן ואין נפגעים.

חוסלו מחבלים שיצאו ממנהרה בצפון הרצועה

צה"ל ממשיך להתקדם בצפון הרצועה, ובחילופי ירי בין מחבלי חמאס לכוחותינו בבית לאהיה שבצפון עזה, חוסלו כעשרה מחבלים שיצאו ממנהרה תת קרקעית וניסו לפגוע בכוחות. חילופי אש התנהלו גם באזור בית חאנון.

אחר הצהריים ניסו מספר מחבלים לפגוע בחיילי צה"ל בחלקו העזתי של מעבר ארז. המחבלים, שיצאו ממנהרה תת קרקעית, חוסלו. הפלסטנים דיווחו כי צה"ל חיסל את אחד מבכירי הג'יהאד האיסלאמי, תיסיר אל-ע'וטי, בתקיפה ברפיח. בשבוע שעבר חוסל בכיר נוסף, עבד אל-רחמן שהאב, בג'בליה.

במקביל ללחימה ברצועה, פיזר צה"ל מנשרים לאוכלוסייה שנותרה עדיין בצפון עזה, בהם נכתב: "אזהרה דחופה לתושבי עוטף עזה. נפת עזה הפכה לשדה קרב. מקלטים בצפון רצועת עזה ומחוז עזה אינם בטוחים. יש להתפנות מיד וללכת לאזור ההומניטרי מדרום לואדי עזה. צבא ההגנה הישראלי".

בנוסף פוזרו כרוזים שקוראים למחבלי החמאס להיכנע ולהסגיר את עצמם: "מפקדי חמאס מנצלים אותך! הם ומשפחותיהם נמצאים במקומות בטוחים כשאתה הולך למות לחינם!". בכרוז מופיע הסבר למחבל כיצד להסגיר את עצמו, להתפרק מנשקו, להרים ידיים, ואם יש אפשרות - להניף סימן לבן.

בצפון ממשיך צה"ל לתקוף מטרות חיזבאללה, בעיקר בירי ארטילרי. בצהריים זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לעבר מרחב הר דב, שנפלו בשטח פתוח. כוחות צה"ל הגיבו באש לעבר מקורות הירי. אחר הצהריים צה"ל תקף חוליית מחבלים שניסתה לשגר טילי נ"ט לעבר היישוב אביבים, בגבול לבנון. כמו כן דווח על ירי פצצות מרגמה מלבנון לכוון מלכיה.

תגיות:עזהצה"למלחמת חרבות ברזלנפילת טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה