הסברה ישראלית

השחקן המפורסם נחת בארץ כדי לעדכן את העולם: "כך זה לחיות לצד טרוריסטים"

השחקן האוסטרלי נת'ניאל בוזוליק מתעסק בהסברה ישראלית עם יותר מ-3 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות. למרות שמדובר בנוצרי, הוא נחת בישראל כדי לסייע ודיווח לעוקביו מתל אביב: "לחמאס נגמרו המים, אבל לא הטילים"

בעיגול: נת'ניאל בוזוליק (צילומים: shutterstock)בעיגול: נת'ניאל בוזוליק (צילומים: shutterstock)
אא

לפני שבועיים נחסם חשבון האינסטגרם של השחקן המפורסם נת'ניאל בוזוליק, אחרי שעוקבים פרו-פלסטיניים דיווחו על סרטוני התמיכה שלו בישראל.

שלשום (שישי) החליט בוזוליק שהוא לא מוותר, עלה על טיסה ונחת בארץ. עם הנחיתה, הוא שיתף את 3.2 מיליון העוקבים שלו בתמונה של דגל ישראל לצד הכיתוב: "אנחנו כאן". ראוי לציין כי לא מדובר בשחקן יהודי, אלא נוצרי, שהחליט להגיע לחקר האמת ולצדד בישראל. בהמשך אף שיתף תמונות שבהן הוא נראה מתפלל ומחזיק טלית, ולכן חשבונו נפרץ על ידי האקרים פלסטינים.

בסרטון שהעלה מנמל התעופה בן גוריון, אמר השחקן: "טוב, אז הנה אני. אני בישראל עכשיו. אני רוצה לומר שזה כל כך קל לאנשים להפיץ ממים, מידע שגוי, שנאה ברשתות החברתיות - ולהצטרף לתנועה שיש לה רצון אחד, שזה למחוק את האומה הזו, אבל עד כמה אתם מאמינים בגורם הזה?".

לאחר שנחת, הוא נסע למרכז תל אביב - וכבר חווה שתי אזעקות ושמע איך טיל חדר לבניין. "בדיוק נחתי בתל אביב, מתקפת הטילים של חמאס ממשיכה על ישראל. הבניין הזה בלב תל אביב נפגע לפני שעתיים. העולם צריך לדעת את הקושי האמיתי שישראל צריכה להתמודד איתו. לחמאס נגמרו המים, אבל לא נגמרו להם הטילים", אמר לעוקביו.

בסטוריז נוספים שהעלה סיפר: "אני בישראל עכשיו ורק רוצה להגיד שכל כך קל לאנשים במדיה החברתית לפרסם דברים עם מידע חסר ושנאה לאומה הזאת. החלטתי להגיע לכאן כדי להראות לכם ולשאר העולם את האמת. הגעתי לתל אביב ולפני בערך שעה וחצי ונורו רקטות, הייתה פגיעה ישירה ואני בדרך למיקום כדי להראות לכם. בתקווה שאנשים יתחילו להבין איך נראים החיים פה. אפשר לראות את פגיעת הרקטה מאחוריי במרכז תל אביב. זו המציאות של הישראלים, חמאס יורים רקטות ממיקומים נסתרים ומנסים להרוג אזרחים ישראלים. כך זה לחיות ליד טרוריסטים. לנוכח כל השנאה שמופצת נגד המדינה הזו, החלטתי להגיע, החלטתי להגיע לכאן כדי להראות לכם ולכל העולם את האמת ואת המציאות, מה שבאמת קורה בשטח. קדימה, בואו נתחיל".

מאז, העלה עשרות פוסטים וסטוריז של תמיכה בישראל. לדבריו, הוא לא מתכוון לעצור כאן, ויסקר את הצד הישראלי עד שהמלחמה תיגמר.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה