חם ברשת

אילנית לוי משתפת בחרדות: "חושבים שאי פעם שבת בבוקר יחזור להיות סתם יום יפה?"

המגישה לעוקביה: "לפני הטבח, יום שבת היה היום האהוב עליי, חיכיתי לו בכיליון עיניים כל השבוע. אני כאילו מתעוררת ומרגישה כל הזמן שמשהו נורא יקרה"

(צילומים: משה שי, יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: משה שי, יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

המלחמה בישראל משפיעה מאוד על אזרחי ישראל ורבים מאיתנו נכנסים ללחץ בעקבות המצב. לא מעט סלבס משתפים בימים האחרונים את החוויות שלהם מתוך הממ"ד ומתוך הלחימה, כשאחת מהם היא המגישה אילנית לוי, אשתו של אלירז שדה.

לוי שיתפה סטורי בו היא עונדת צמיד צהוב, כאות הזדהות עם החטופים בעזה. היא כתבה: "לא ניתן לעולם לשכוח. צמרמורת בגוף, עם ישראל חי. שהשם ישמור על כולם. מי היה מדמיין שזאת תהיה המציאות שלנו?".

המגישה הוסיפה את הזווית שלה למלחמה והוסיפה: "פעם, לפני השבת הארורה, יום שבת היה היום האהוב עליי, חיכיתי לו בכיליון עיניים כל השבוע, מאז ה-7.10 שבת מפחידה אותי, מלחיצה אותי, אני כאילו מתעוררת ומרגישה כל הזמן שמשהו נורא יקרה. אתם חושבים שאי פעם שבת בבוקר יחזור להיות סתם יום יפה?".

בהמשך היא שיתפה הפגנת ענק בטורקיה למען עזה והחמאס וכתבה: "תזכרו את זה טוב טוב, שיקרוץ לנו לעשות קניות, השתלות, טיפולים, קלאב הכל כלול, שנזכור זאת טוב טוב, נטוס ליעד אחר, לא נשכח ולא נסלח". בנוסף, לוי החלה במסע התרמות עבור סבא וסבתא של ילדיה של שרון הירש, אם יחידנית ל-3 ילדים שנרצחה במהלך הטבח הנורא.

חשוב לציין כי בימים האחרונים מדינת ישראל מעמידה פסיכולוגים ואנשי מקצוע לטובת אזרחים מודאגים. ניתן למצוא מגוון פתרונות גם עבור ילדים חרדתיים או מצוקות שאנחנו עוברים בשעת מלחמה.

תגיות:חמאסאילנית לוימלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה