חדשות בארץ

עזה: חוסל סגן ראש מחלקת המודיעין של חמאס, אחד ממתכנני המתקפה הרצחנית

שאדי בארוד, המקורב מאוד ליחיא סינוואר, ומי שנחשב לשותף בכיר לתכנון המתקפה על יישובי עוטף עזה וביצוע הטבח, חוסל במתקפה של צה"ל באזור חאן יונס. מדובר בחיסול השלישי היום של בכיר בארגון הטרור

תקיפה ברצועה (צילום: Gili Yaari /FLASH90) תקיפה ברצועה (צילום: Gili Yaari /FLASH90)
אא

מטוסי קרב של צה"ל, בהכוונת מידע מודיעיני מדויק של אמ"ן ושב"כ, חיסלו היום (חמישי) את סגן ראש מחלקת המודיעין של חמאס, שאדי בארוד. במסגרת תפקידו הקודם שימש כראש מחלקת ההתקפה במטה המבצעים של חמאס.

בארוד נחשב למקורב מאוד ליחיא סינוואר, מנהיג חמאס ברצועת עזה, והכין עימו את התוכניות למתקפה הרצחנית על ישראל ב-7 לאוקטובר.

בעברו שימש בארוד כמפקד גדוד בגזרת חאן יונס, והיה שותף לתכנון מספר פיגועים כנגד אזרחי ישראל. לאחר מכן, ניהל מספר תפקידים במודיעין הצבאי של חמאס, והיה אחראי לביטחון המידע של הארגון. כמו כן, היה הוא אחראי על קשרי מודיעין לטובת הארגון.

בתקיפה נוספת חוסלה צמרת הפיקוד של גדוד דרג' תפאח של חמאס: המפקד, ראפת עבאס; סגנו, אברהים ג'ד'בה; ומפקד הסיוע הקרבי והמנהלתי, טארק מערוף. גדוד דרג' תפאח הינו גדוד בחטיבת העיר עזה, שנחשבת לחטיבה המשמעותית ביותר של ארגון הטרור. מחבלי הגדוד לקחו חלק משמעותי בטבח הרצחני ב-7 באוקטובר.

חיסולים אלה מצטרפים לחיסולו היום של מפקד המערך הירי הרקטי של צפון חאן יונס מטעם חמאס, חסן אל עבדאללה.

במקביל חוסלו מחבלים נוספים בארגון הטרור, לצד המשך התקיפות האוויריות בהן מושמדות תשתיות הטרור, ביניהן עמדות שיגור ומפקדות טרור. אתמול חיסל צה"ל באזור חאן יונס את מפקד גדוד גזרת צפון חאן יונס של חמאס, תיסיר מבאשר.

תגיות:עזהחמאסצה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה