חדשות בארץ

קרב הציוצים של בין צה"ל לאו"ם: "שחמאס יחזיר את הדלק שגנב מבתי חולים"

באונר"א צייצו כי היום ייגמר מלאי הדלק שמאפשר לה לפעול ברצועה, בצה"ל זעמו ופרסם תצלומי אוויר בהם נראים מכלי דלק שמחזיק חמאס ברצועה: "תבקשו מחמאס אם אתם יכולים קצת"

(צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)(צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)
אא

מלחמת "חרבות ברזל" נמצאת בתוך השבוע השלישי שלה, ומאז החלה ארגוני הטרור בעזה דורשים להכניס דלקים לרצועה בטענה שבקרוב ייגמר להם הסולר. אונר"א, סוכנות האו"ם לסיוע לפלסטינים, פרסמה אמש (שלישי) "אזהרה דחופה", לפיה החל מהערב היא תחדל לפעול משום שנגמר לה הדלק. דובר צה"ל, מצדו, חשף תמונה של מיכלי דלק שחמאס מחביא ועקץ את האו"ם על הטענות.

אונר"א פרסמה ציוץ, ובו נכתב בליווי אימוג'י של SOS, כי "אם לא נקבל דלק בדחיפות, ניאלץ לחדול את פעולותינו ברצועת עזה מחר בערב". שלוש שעות לאחר מכן הגיעה התשובה של צה"ל - עם צילום של מיכלי הדלק של חמאס. "יש בהם יותר מ-500,000 ליטר דלק", כתב הצבא לסוכנות, "תשאלו את חמאס אם אתם יכולים לקבל קצת".

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, אמר אמש בתדרוך לתקשורת: "מחבלי חמאס מתחבאים בתוך הבתים שלכם, תושבי העיר עזה, בתוך המנהרות, מתחת לבתים שלכם, ואנחנו לא נפסיק לרדוף אותם - מהאוויר, מהים וגם מהיבשה. אני קורא לכם, למען ביטחונכם האישי, תעזבו את העיר עזה וסביבתה ונועו דרומה מעבר לנחל עזה".

הגרי הוסיף ואמר לתושבי עזה: "בדרום הרצועה יש מאמץ הומניטרי על מנת לאפשר את קיומכם - כולל מים, מזון ותרופות. דלק לא ייכנס לרצועת עזה. חמאס צריך את הדלק לתשתיות המבצעיות שלו, דלק שחמאס גנב מאונר"א. אפשר להחזיר אותו חזרה מחמאס לבתי החולים".

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים