חדשות בארץ

ג'רי סיינפלד הפתיע: "עד גיל 16 גרתי בקיבוץ. תמיד אעמוד לצד היהדות"

קומיקאים ושחקנים יהודיים הצטרפו בסוף השבוע למסע הסברה לטובת ישראל ברשתות החברתיות. זה מה שהיה להם לומר על המתקפה האכזרית של חמאס

  • ח' חשון התשפ"ד
בעיגול: ג'רי סיינפלד (צילומים: מרים אלסטר, יונתן סינדל / פלאש 90)בעיגול: ג'רי סיינפלד (צילומים: מרים אלסטר, יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

המלחמה בישראל נמשכת, והקרב על ההסברה הופך למערכה של ממש ברשתות החברתיות. מספר שחקנים וכוכבים יהודיים יצאו במהלך השבוע האחרון בקמפיין בעד ישראל, תוך שהם מחזקים את צה"ל ומגנים את חמאס. זה קרה לאחר שידוענים מהעולם הערבי החליטו לצאת נגד ישראלים וכתבו פוסטים שקריים נגד המדינה.

הקומיקאי היהודי ג'רי סיינפלד הפתיע כששיתף כי הוא גר בקיבוץ כשהיה בן 16, והודה כי ליבו נשבר מהאירועים בישראל. "אני תמיד אעמוד לצד ישראל והעם היהודי", כתב. בהמשך הצטרפה גם השחקנית הישראלית גל גדות, ששיתפה מספר פוסטים של החטופים וקראה לשחרורם. השחקן היהודי אדם סנדלר כתב על "התקפות מחרידות על ישראל" וסיפר כי הן "שברו את ליבו". הוא סיפר כי הוא מתפלל לשלום ולביטחונם של חפים מפשע בכל מקום.  

תמיכה נוספת הגיעה מהשחקן היהודי דייוויד שווימר, שכתב כי "חמאס הוא ארגון טרור, ביום שבת ה-7 באוקטובר התרחש טבח נורא מלא במעשי זוועה, כל ניסיון להצדיק אותו הוא אנטישמי ולא ניתן למחילה, אפשר להתנגד למדיניות הישראלית ולתמוך בזכות ההגדרה העצמית של הפלסטינים בזמן שמגנים את חמאס".

השחקן היהודי סשה ברון כהן פרסם את תמונותיהן של דורון אשר ושתי בנותיה, רז ואביב, שנחטפו לעזה. כמה ימים לאחר מכן שיתף גם סרטון שמציג את החטופים.

תמיכה מפתיעה הגיעה מכיוון אחר לגמרי בימים האחרונים - הבמאי קוונטין טרנטינו, שמתגורר בימים אלה בתל אביב, הלך לבקר חיילים בבסיסים בדרום והגיע כדי להזדהות ולהעניק תמיכה לישראל.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלג'רי סיינפלדהסברה ישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה