חדשות בארץ

הבכיר הקטארי טוען: "חמאס תשחרר בקרוב את האזרחים החטופים"

לדברי יועץ שר החוץ וסגן ראש הממשלה הקטארי: "אנחנו עובדים כעת על הסכם שיכלול שחרור ראשוני של כל החטופים האזרחים". כזכור, קטאר תיווכה בשחרור שתי החטופות ששוחררו

  • ז' חשון התשפ"ד
(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

מג'יד אל-אנסרי, יועץ בכיר לשר החוץ וסגן ראש הממשלה הקטארי, טוען בראיון שיתפרסם ביממה הקרובה באתר הגרמני "WELT" כי הוא "אופטימי שבני הערובה ישוחררו בקרוב". הוא סיפר כי הוא מתכוון לאזרחים שנחטפו, שישחררו ראשונים. הריאיון המלא יפורסם רק מחר בעיתון, אבל תקצירו כבר פורסם לפנות בוקר (בין שבת לראשון). אל-אנסרי טוען כי: "אנחנו עובדים כעת על הסכם שיכלול שחרור ראשוני של כל החטופים האזרחים".

אם הדברים נכונים, זו יכולה להיות בשורה מעודדת עבור ישראל, ששמה לה למטרה להחזיר את החטופים הביתה. ההערכה היא שבמצב כזה חמאס ינהל משא ומתן על שחרור החיילים ואנשי כוחות הביטחון החטופים, כך שבכל מקרה המלחמה רחוקה מלהסתיים. עוד הוא הוסיף בראיון: "אני לא יכול להבטיח שזה יקרה מחר או מחרתיים, אבל אנחנו נמצאים על מסלול שמהר מאוד יוביל לשחרור החטופים, במיוחד האזרחים".

כזכור, שחרורן של שתי החטופות ביום שישי, יהודית ונטלי רענן, התאפשר בעקבות תיווך קטארי. לפי דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, ישנם 210 חטופים בשבי החמאס ברצועת עזה. "המשימה - להשיב את כולם", הוא הדגיש.

משפחות החטופים והנעדרים התכנסו אתמול ברחבת מוזיאון תל אביב, כחלק מיוזמה שלהם, להדלקת "אורות של תקווה" ברחבי הארץ. מטה המשפחות קרא למשפחות לצאת אל המרפסות ולשיר יחד את ההמנון.

תגיות:חטופיםחמאסשבוייםקאטר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה