חדשות בארץ

תיעוד: צה"ל חיסל מחבלים מכוח הנוחבה של חמאס ותקף עשרות יעדי טרור ברצועה

מטוסי קרב תקפו עשרות יעדי טרור של חמאס ברצועת עזה, חלקם מוקמו בבניינים רבי-קומות. במקביל, חוסלו פעילים מכוח הנוחבה של חמאס ומחבלים נוספים

  • ז' חשון התשפ"ד
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

צה"ל המשיך ביממה האחרונה בהשמדת תשתיות ובחיסול פעילי טרור של חמאס ברצועת עזה. במסגרת התקיפות במהלך הלילה (ראשון), נעשה שימוש ביותר מ-300 חימושים.

(קרדיט: דובר צה"ל)

אמש חוסלו שני פעילי טרור סמוך לגדר, פעילים מכוח הנוחבה של חמאס ומחבלים נוספים. במקביל, מטוסי קרב תקפו עשרות מטרות טרור של חמאס ברצועת עזה, חלקן מוקמו בבניינים רבי-קומות. לאורך היום הושמדו עשרות פירי מנהרות, מחסני אמצעי לחימה, מפקדות וחמ"ליים מבצעיים. דובר צה"ל מסר, כי יעדי הטרור שהותקפו כללו מסגדים ששימשו את פעילי חמאס.

(קרדיט: דובר צה"ל)

בפעולה משותפת של צה"ל ושב"כ, תקף הלילה כלי טיס של צה"ל תוואי טרור תת-קרקעי במסגד אל-אנצארי בעיר ג'נין. דובר צה"ל מסר, כי מתחת למסגד הסתתרה חוליית טרור של חמאס והג'יהאד האסלאמי. החוליה הייתה אחראית על שורה של פיגועים שבוצעו בחודשים האחרונים, ותכננה לבצע פיגוע נוסף בטווח הזמן המיידי.

בין היתר, ב-14 באוקטובר הוציאה החוליה לפועל פיגוע במרחב גדר ההפרדה, בו התפוצץ מטען על ידי הפעלה סלולרית על כוח צבאי שהגיע לנקודה. לא היו נפגעים.

לאחרונה התקבל מידע מודיעיני לפיו המחבלים מתכננים להוציא לפועל פיגוע תופת. המסגד שימש את המחבלים כחמ"ל מבצעי לתכנון הפיגועים וכבסיס יציאה לביצועם. במהלך מבצע "בית וגן" מצאו כוחות צה"ל במסגד תשתיות טרור ואמצעי לחימה. 

(קרדיט: דובר צה''ל)(קרדיט: דובר צה''ל)
בתוך כך, הבוקר זוהתה חוליית מחבלים בזמן שניסתה לשגר טילי נ"ט לעבר שטח ישראל במרחב אביבים שבגבול לבנון. כוח צה"ל תקף את החוליה וחיסל אותה בטרם הספיקה לבצע את השיגור.

(קרדיט: דובר צה"ל)

תגיות:עזהחמאסחיזבאללהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה