חדשות עולם הילדים

מתנה בחינם מהידברות: חוג יצירה בפלסטלינה באווירת בית המקדש

ימי המלחמה הגדולה הזו, בהם אנחנו מצפים לגאולה, הם הזמן הכי נכון להתחבר למקדש. בואו ליצור דמויות של כהנים, לויים ובעלי חיים טהורים בחוג פלסטלינה מקצועי שטרם הכרתם. מאז פרוץ המלחמה - החוג, כמו כל תכני עולם הילדים של הידברות, הינו ללא עלות

  • ז' חשון התשפ"ד
אא

כמעט שבועיים של מלחמה בארץ. הרחובות שקטים מתמיד, ורוב הילדים לא יוצאים לשחק בגינה. ההורים מנסים לעבוד, ובין לבין להעסיק את הילדים שנשארו בבית, שפעם משחקים, פעם רבים ונשארים מפוחדים ומשועממים. 

עולם הילדים חולק איתכם את הקושי, ופותח את כל התכנים לגלישה חופשית בחינם, כאשר גם עכשיו הוא ממשיך להתחדש. והשבוע: חוג פיסול יצירתי ומקצועי מאין כמוהו. 

חשבתם פעם לפסל את הכהנים בעבודתם ואת הקרבנות בבית המקדש? אנו מזמינים אתכם, הילדים, ליהנות מחוג מקצועי שבו תלמדו איך להכין דמויות מופלאות מהפלסטלינה שכולנו מכירים. שעות של שקט והנאה עם האמנית ומנהלת "בית ספר לפלסטלינה", גתית איל, שתעסיק את ילדיכם בחוג מופלא שיפתח בהם את המוטוריקה העדינה, יאמן אותם להיות יצירתיים יותר, ישחרר את הלחץ, ירגיע את הילדים, וישמח אותכם ההורים.

אני רוצה להיכנס עכשיו לחוג פיסול ללא עלות  >>

החוג החדש הוא רק חלק מהמגוון העצום שקיים באתר: סרטים, חוגים, סרטוני טבע, סדרות, משחקים ועוד המון שעות של הנאה לילדים שיגרמו להם לחייך בדיוק עכשיו.

 

טעימה קטנה מהתכניות החדשות:

כמו גדולים - תכנית מיוחדת לתקופת המלחמה בה תפגשו חיות מפתיעות, תצפו ביצירות מופלאות מלגו, ותאזינו לסיפורים מחזקים. היכנסו לצפיה >>

 

החלומות של צור - הבובה האהובה צור בתכנית מצחיקה וחינוכית עם החברים חופי וצרצר.

היכנסו לצפיה >>

 

בית אבותינו - סדרת אנימציה מופלאה ואיכותית על פרקי אבות, שטרם נראתה כמותה בעולם היהודי. היכנסו לצפיה >>

ועכשיו כל תכני עולם הילדים פתוחים בחינם לכל ילדי ישראל!

כ-2,000 פרקים של סדרות, כ-1,500 סרטוני רץ ברשת, מעל 700 סרטוני טבע, כ-500 בדיחות, כ-60 ספרי קומיקס, כ-50 סרטים וכ-20 חוגים!

הכניסה חופשית >>

תגיות:פלסטלינהעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה