חם ברשת

נתן גושן: "בשביל האם שעומדת על קבר בנה - נזכור ולא נשכח"

הזמר בפוסט שהפך ויראלי: "העם הזה שורד כי הוא שוכח. אם הלב היה זוכר לא הייתה לנו תקומה. אני מבקש מהעם הקדוש שלי: אל תשכחו איך הופקרנו, תזכרו הכל"

  • ז' חשון התשפ"ד
גושן (צילום: גרשון אלינסון / פלאש 90)גושן (צילום: גרשון אלינסון / פלאש 90)
אא

הזמר נתן גושן מפרסם פוסט שהפך ויראלי ביממה האחרונה, בו הוא מתייחס למתקפת הטרור האכזרית של חמאס. "אני לא מבין את המילה ניצחון, אולי זה רק אני. עומדים פוליטיקאים עם דמעות של פירוק ומבטיחים ניצחון. איזה ניצחון? השיחות על ניצחון מדלגות על אמא ששמעה את הילדה שלה חוטפת יריות בשידור חי, אצלה ניצחון כבר לא יהיה", כתב גושן. "גם לא עבור התצפיתנית שראתה את החברות שלה נשחטות. הן יחזרו לה בחלומות, היא כבר לא תנצח שום לילה. גם ילד מהעוטף שקובר משפחה שלמה כבר לא ינצח'".

"המציאות הנוראית הזו הזכירה לנו שיש לנו אנשים ראויים אמיתיים שנלחמים עבורנו בלי לקבל אגורה, להיפך, משלמים מחיר דמים. צאו מזה רגע, הם ישראל היפה. בואו ניקח לנו אותם, נמליך אותם עלינו", הוא ממשיך. "העם הזה שורד, הרבה כי הוא שוכח. כי אם הלב היה זוכר לא הייתה לנו תקומה. אבל אני מבקש מהעם הקדוש שלי: אל תשכחו איך הופקרנו, תזכרו הכל. בשביל האמא העומדת על קבר בנה, בשביל ילדה שמתגעגעת לאבא. את כל מראות הזוועה וסיפורי הדמים, נזכור ולא נשכח".

זמר אחר, רביב כנר, הוא לוחם ביחידת אגוז, ובימים האחרונים הוא לוקח חלק במלחמה ומעלה פוסטים בנוגע למצב. כנר, שאיבד ארבעה מחבריו הי"ד במבצע "צוק איתן", כתב: "כוחותינו חזקים, ובלתי ניתנים לעצירה. שניות הופכות לדקות, הדקות הופכות לשעות, השעות הופכות לימים, הימים הופכים לשבועות. ואני כאן כדי להגיד – ייקח כמה זמן שייקח, אנחנו כאן, חזקים, בלתי ניתנים לעצירה".

כנר שיתף כי "אני הולך עם הצוות כאן, עם כל הציוד עלינו, ואז חבר אומר לי: 'תרים את הראש רגע. תסתכל איזו מדינה יפה יש לנו. על כל זה אנחנו נלחמים. על כל הטוב הזה', ופתאום זה חלחל לי עמוק. פתאום הבנתי את המשמעות מחדש. כמה שאת יפה ארץ ישראל. וכמה שהאנשים כאן יפים. אני נפעם בכל פעם מחדש מהעוצמה הזאת. אז עוד קצת. עוד שניה. חשוב לי להעביר מסר, אנחנו במלחמה, אנחנו חזקים ואנחנו ננצח. צריך להמשיך להיות חזקים, לעבור בראש למצב מלחמה ולהבין שלא משנה מה יקרה – אנחנו ננצח".

תגיות:נתן גושןחיילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה