חדשות בארץ

דובר צה"ל: "משימת טיהור העוטף לא הסתיימה; עודכנו 203 משפחות של חטופים"

תא"ל דניאל הגרי ציין כי אמש נתפס מחבל שניסה לחזור לשטח הרצועה. הוסיף כי צה"ל ממשיך לתקוף עמדות חיזבאללה, ובצבא "נערכים ללחימה ממושכת"

דובר צה"ל (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)דובר צה"ל (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
אא

תת-אלוף דניאל הגרי מסר היום (חמישי) הצהרה לתקשורת, בה אמר: "ביממה האחרונה השמדנו ותקפנו תשתיות רבות של טרור והמשכנו לחסל מחבלי נוח'בה. לא הסתיימה משימת טיהור השטח בעוטף, זה עדיין אזור לחימה ושטח צבאי סגור. אתמול תפסנו מחבל מותש בדרכו לעזה והוא הועבר לחקירה".

לדבריו בצה"ל "ממשיכים במאמץ להבטיח מוכנות של כוחותינו לשלבים הבאים של המלחמה. אנחנו ממשיכים לצייד את הכוחות, גם בציוד מחמם, כי נכנסים לתקופה קרה ונערכים ללחימה ממושכת. צה”ל ימשיך להתאמן בשטחי האימונים ברחבי הארץ, גם במהלך סוף השבוע".

בנוגע לחטופים עדכן הגרי כי 203 משפחות עודכנו על המצאות יקיריהן בעזה. הגרי ציין כי לוחמי צה"ל ביצעו פשיטות בשטח הרצועה, לצורך איסוף מידע על החטופים והנעדרים.

על המצב בצפון אמר הגרי כי "כלי טיס של חיל האוויר המשיכו בתקיפות נגד חיזבאללה, כשהמטרה היא לקחת את מערכות התצפית של הארגון ולתקוף אותם. כל תקיפה מצידם תיתקל בתגובה משמעותית מצידנו".

‏בהוראת צה"ל, הרשויות המקומיות בעוטף עזה הנחו הבוקר את התושבים לנתק מצלמות ביתיות חיצוניות. זאת, מחשש שגורמים עוינים יתחברו מרחוק למערכות, ויצפו על הנעשה ביישוב וסביבתו.

תגיות:מלחמהצה"לדניאל הגרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה