חדשות בארץ

ביידן נועד עם נציגי משפחות החטופים: "אין נושא בעדיפות עליונה יותר"

נשיא ארה"ב נפגש עם נציגי המשפחות, עדכן כי 31 אזרחים אמריקנים נרצחו במתקפת הטרור, והבטיח: "תומכים בישראל. ארצות הברית תעשה ככל שביכולתה כדי להחזיר את החטופים והנעדרים הביתה"

נשיא ארה"ב (צילום: Miriam Alster/Flash90)נשיא ארה"ב (צילום: Miriam Alster/Flash90)
אא

נשיא ארצות הברית נפגש אחר הצהריים (רביעי) בתל אביב עם נציגי משפחות החטופים. הוא עדכן בפגישה כי 31 אזרחים ישראלים-אמריקנים נרצחו במתקפת הטרור.

הנשיא אמר למשפחות כי הוא תומך בהן, והדגיש כי אחת ממטרות ביקורו בארץ הייתה לפגוש את המשפחות באופן אישי: "ארצות הברית פועלת למען שחרור החטופים, ותתרום ממשאביה ככל שיידרש, כדי להחזיר אותם הביתה. אני לא יכול לספר הכל, אבל שתדעו שכנשיא ארצות הברית אין נושא בעדיפות עליונה יותר משחרור החטופים. בשואה העולם ראה ולא עשה כלום, אנחנו לא נעמוד מנגד. ישראל היא עדיין המקום הבטוח ביותר ליהודים, מבטיח לכם שנעשה הכל כדי שהעולם ידע זאת".

עו"ד דודי זלמנוביץ, נציג מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, השתתף בפגישה ואמר כי נציגי המשפחות הודו לנשיא על תמיכתו וביקשו כי הוא יירתם למען הפעלת לחץ על נשיאי קטאר, מצרים וטורקיה בכדי ליצור מסדרון הומניטרי ולפעול להכנסת תרופות לחטופים במהרה, תרופות אשר בלעדיהן הם יהיו בסכנת חיים ממשית.

כמו כן, המשפחות ביקשו את סיועה של ארצות הברית  בהפעלת לחץ בינלאומי על חמאס, בכדי להוביל לשחרור מיידי של כלל החטופים והנעדרים.

תגיות:עזהחטופיםג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה