חם ברשת

חוצפה: אינסטגרם השעתה את החשבון של קורין גדעון בשל תמיכתה בישראל

המנחה הצטרפה למסע ההסברה הישראלי אך ברשת החברתית לא אהבו זאת. כעבור זמן קצר, הוחלט להפעיל את החשבון. מיד לאחר מכן כתבה: "הייתי היום שלוש פעמים בשבעה, איך זה הגיוני, איך?"

  • ג' חשון התשפ"ד
(צילומים: shutterstock, Flash90)(צילומים: shutterstock, Flash90)
אא

אושיות הרשת וידוענים ישראלים אחרים מגויסים בשבוע האחרון למאמץ ההסברתי של מדינת ישראל. המטרה היא דומה: מצד אחד, לחזק את ישראל ומצד שני - להדוף את גל ההסתה והשקרים שמופצים ברשת החברתית באמצעות פרו פלסטינים.

אחת ה"שגרירות" היא המגישה קורין גדעון, שנרתמה למאמץ ומנסה לנצל את הרשתות החברתיות לטובת הסברה. אתמול (שלישי) התברר כי הרשת החברתית אינסטגרם החליטה להשעות את חשבונה לאחר שהביעה תמיכה בישראל.

גדעון העלתה אתמול סטורי ובו כתבה: "דיווחו עלי בארגזים, זהו חזרתי", לאחר שבימים האחרונים העלתה כמה פוסטים המפריכים את טענות העם הפלסטיני והושעתה בעקבותם. מאז תחילת המלחמה גדעון העלתה עשרות פוסטים וסיפורים במטרה להוכיח לעולם מדוע יש לעמוד בעת הזאת לצד ישראל.

"הייתי היום שלוש פעמים בשבעה, איך זה הגיוני, איך?", כתבה גדעון בסטורי שהעלתה אמש, לאחר שחשבונה חזר לפעול, עם תיעוד של אחת התפילות. עוד כתבה: "בקיבוץ ניר עוז, אחד מארבעה לא איתנו" וצירפה את תמונות הנרצחים.

כזכור, שלשום פנתה המגישה מאיה ורטהיימר למנכ"ל היהודי של אינסטגרם, אדם מוסרי. "אדם מוסרי, מה קורה איתך?", כתבה לו, "איך אתה לא מנהל חמ"ל באינסטגרם להוריד עמודים שקוראים למה שקורה פה 'שקר' ושזה לא קרה? אתה קודם כל ישראלי ויהודי, אחר כך עובד בכיר באינסטגרם! זה הזמן שלך להירתם למערכת ההסברה של ישראל ולעזור לה לפחות בחסימת דמוניזציה שעושים לישראל ועמודים ופוסטים שטוענים שכלום לא קרה. אתה ישן בעמידה, תתעורר! שוחטים אותנו". ורטהיימר פנתה גם לעוקביה ברשת החברתית וביקשה מהם לתייג את מוסרי על כל עמוד או פוסט מהסוג שתיארה. "שיתעורר על עצמו", כתבה להם.

תגיות:אינסטגרםקורין גדעון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה