חדשות בארץ

"איך אפשר לקבור חמש נפשות טהורות?": בני משפחת קוץ הובאו למנוחות

אלפים ליוו למנוחות את חמשת בני המשפחה: ההורים לבנת ואביב, וילדיהם רותם (19), יונתן (16) ויפתח (14). אחותה של לבנת: "הייתם אנשי חזון ואהבת הארץ. אני מבטיחה שנמשיך את המורשת לעוד שנים רבות"

הלויית בני משפחת קוץ (צילום פלאש 90)הלויית בני משפחת קוץ (צילום פלאש 90)
אא

אלפים ליוו היום (שלישי) למנוחות, בבית העלמין בגן יבנה, את חמשת בני משפחת קוץ הי"ד, תושבי כפר עזה, שנרצחו בביתם על ידי מחבלי חמאס. זה לצד זה נטמנו ההורים לבנת ואביב, וילדיהם רותם (19), יונתן (16) ויפתח (14).

יהודה לוי, אביה של לבנת, קרא קדיש ואחיה זיו ספד: "איך אפשר לקבור חמש נפשות טהורות? יפתח, איזה ילד חזק היית עם נפש כל כך עדינה ויפה. יונתן, אמרתי לך תמיד שעוד לא מאוחר להחליף קבוצה, עכשיו כבר מאוחר מדי. רותם, כל כך יפה ומוכשרת, תמיד הכניסה אור וצחוק לחדר. כמה היינו גאים בך כשסיימת קורס מ"כים. אביב, היית כמו אח, אבא למופת. היית שם גם בשבת הארורה הזאת, כשניסית לכסות ולהגן על היקרים לך. לבנת, איך היית גאה במשפחה שלך, כמה השקעת בהם, כל פעם חשבת איך לתת, איך לתרום. היית לוחמת למען המשפחה שלך, למען הצדק. יש לי עכשיו חמש ציפורים קטנות בלב, ואנחנו נהיה חזקים ונדאג להמשיך מה שהתחלתם".

עדי, אחותה של לבנת, אמרה: "מנסה לאסוף מילה ועוד מילה, לחבר משפטים, לדמיין אתכם, להיזכר ברגעים המשותפים יחד, ברגעי השמחה והעצב. לשמוע את הצחוק המתגלגל שלכם. אבל החוט בין הראש ללב מנותק ולא מצליחה לעכל. לימדתם אותנו מהי משפחה שדואגת אחד לשני ועושה הכול אחד למען השני בכל מחיר ודרך. לבנת ואביב, גידלתם ילדים שחשבו אחרת, שהיו מלאי אהבה, שידעו שיש להם הורים איתנים ואהובים שיעשו הכול עבורם. הייתם אנשי חזון ואהבת הארץ. אני מבטיחה שנמשיך את המורשת לעוד שנים רבות".

בני, אביו של אביב, אמר: "מאיפה מתחילים להספיד ולדבר על חמישה בני המשפחה היקרים ביותר? את מי לבכות קודם, איך אפשר? את הנערים התמירים, הדקלים הגבוהים הפורחים שיש להם אור בעיניים וטוב בנפש, את החבצלת שלנו, חכמה ושופעת אושר שנהנית מכל רגע בחיים, אולי נבכה על לבנת, אמא של שקט ואהבה, שוחרת שלום, צנועה וענווה. ולבי ונפשי מבכים את הילד הבכור שלי אביב, שכולו לב זהב ואני כבר כל כך מתגעגע אליו, אל המקסים הנאהב".

שרון, אחותו של אביב, ספדה: "אביבי שלי, אהוב לבי. היה לי את האח הכי טוב שיכולתי לבקש. לימדת אותי כל סודות הצילום, היית זה שכולם אהבו ורצו להיות בחברתו. ידעתי שאני יכולה לסמוך עליך בכל. דאגת לי תמיד ושמרת עליי. היית אבא כל כך אוהב ומסור. לא התפלאו כשמצאו אותך מחבק אותם ומנסה לשמור עליהם, כי אהבת אותם כל כך. לבנתי שלנו אהובה, תודה שלימדת אותי איך להתעקש ולהעז. תודה על הלב הרחב".

תגיות:הלוויהמתקפת טרורמשפחת קוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה