חדשות בעולם

"רצח עם": ההתבטאות המרתיחה של אלופת המדינה בכדורסל

שחקנית הכדורסל האמריקאית, שאקירה אוסטין, ששיחקה בעונה החולפת בקבוצת אליצור רמלה, הביעה תמיכה בעם הפלסטיני ויצאה נגד ישראל: "מתפללת עבור הקורבנות האמיתיים"

  • ב' חשון התשפ"ד
Photo by Abed Rahim Khatib/Flash90Photo by Abed Rahim Khatib/Flash90
אא

אלופת המדינה והשחקנית המצטיינת של ליגת העל לנשים בכדורסל בעונה החולפת, שאקירה אוסטין האמריקאית, הרגיזה עוקבים רבים כשהביעה היום (שלישי) תמיכה בתושבי עזה בחשבון האינסטגרם שלה. את דבריה היא משתפת בעיצומה של מלחמת "חרבות ברזל" ולאחר שנשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, הביע תמיכה מלאה בישראל וגינה את מעשי ארגון הטרור חמאס.   

אוסטין זכתה באליפות בעונה האחרונה עם קבוצת הכדורסל לנשים "אליצור רמלה" ואף נבחרה לשחקנית המצטיינת של העונה. למרות כל זאת, במקום להביע תמיכה בישראל, היא בחרה להתייחס לתקיפת צה"ל ברצועת עזה וכתבה שמדובר ב"עוד רצח עם": "אני מתפללת בשביל הקורבנות האמיתיים. החיים של החפים מפשע לעולם לא יחזרו להיות אותו דבר", כתבה והוסיפה את המספר 1,100,000 – המספר שמשתמשים בו גולשים שמבקרים את מדינת ישראל וטוענים כי זהו מספר האנשים שנאלצו לעזוב את בתיהם בעזה.

השחקנית האמריקאית הגיעה לישראל בשנת 2022. לאחר העונה בה שיחקה ברמלה היא חזרה לארצות הברית לשחק בליגת ה- WNBA. הליגה הוציאה הודעת תמיכה בישראל: "אנחנו בקשר עם שחקניות שהיו בישראל בעת המקרה, הליגה מגנה את האירועים ואת אובדן החיים. המחשבות שלנו הן עם האנשים בישראל".

תגיות:ישראלחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה