חדשות בארץ

ראש אגף המודיעין בצה"ל: "אמ"ן תחת פיקודי כשל במתן התרעה, אני נושא באחריות המלאה"

ראש אגף המודיעין, האלוף אהרון חליוה, פרסם איגרת ששלח לחייליו ונטל אחריות על הכשלון המודיעיני שלא חזה את מתקפת הטרור לפני 11 יום. הצהיר שהכל יתוחקר, אך לעת עתה "לנגד עינינו ניצבת משימה אחת - להשיב מלחמה ולנצח בה"

ראש אמ"ן (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)ראש אמ"ן (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)
אא

אחרי הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי, בכירים נוספים בצבא וראש שירות ביטחון הכללי, תומר בר, גם ראש אגף המודיעין בצה"ל, האלוף אהרון חליוה, הצהיר היום (שלישי) שהוא לוקח אחריות לכישלון המודיעיני שלא חזה את מתקפת החמאס.

באגרת ששלח לחייליו כתב חליוה: "בכל ביקוריי ביחידות אמ"ן ב-11 הימים האחרונים, שבתי והדגשתי כי ראשיתה של המלחמה בכישלון מודיעיני. אגף המודיעין תחת פיקודי כשל במתן התרעה למתקפת הטרור שביצע חמאס. את אשר נדרש לתחקר, נתחקר באופן העמוק והנוקב ביותר, ונסיק את המסקנות. אבל כעת, לנגד עינינו ניצבת משימה אחת בלבד - להשיב מלחמה ולנצח בה".

חליוה ציין עוד באיגרת: "מפקדות ומפקדים, בשעה הקשה הזו לעמנו, יש מקום לעצב ולאבל. ולצידם, דווקא בעת הזו, אנו נדרשים לתעצומות נפש המבוססות על האמונה בצדקת דרכנו, בייעודנו, בחשיבות המשימה ובצורך להמשיך קדימה בכל העוצמה והכוח. לא מדובר בעוד עימות - אלא ברגע ייחודי בחיי מדינתנו ועמנו, שבו אנו נלחמים על הבית ועל זכותנו לחיות בארצנו בביטחון, בשלום ובחירות. אין לנו ברירה אלא להכות באויב ולנצח".

תגיות:ראש אמ"ןמלחמהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה