חדשות בארץ

אביו של החטוף היהודי-ארגנטינאי פנה למסי בבקשת עזרה

אלכס שרמן כבר יודע שבנו רון, חייל בן 19, שבוי בידי חמאס. הוא פנה לכוכב הכדורגל וביקש עזרה: "כאבא אני עושה כל מה שאני יכול כדי שבני ישוב אלי. כמה מילים שלך יכולות לחולל ניסים"

  • ב' חשון התשפ"ד
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

דובר צה"ל דיווח אתמול (שני) כי נמסרה הודעה ל-199 משפחות על שיקיריהן נחטפו לעזה. אחד מהחטופים הוא החייל רון שרמן בן ה-19. שרמן אף הודיע להוריו בשיחת טלפון כי נפל בשבי, ומיד לאחר מכן נותק הקשר עמו. הוריו של רון היו בחוסר ודאות. מאוחר יותר פורסם סרטון בו הוא נראה כפות על הרצפה, לצד חיילים נוספים. צה"ל אישר למשפחה שרון נחטף, ומאז לא ברור מה עלה בגורלו.

במהלך המלחמה, אזרחים רבים בעלי אזרחות כפולה נפלו בשבי. לרון אזרחות ארגנטינאית, ומי שניצל זאת היה אביו, אלכס שרמן, שצילם סרטון מיוחד לכדורגלן הארגנטינאי מסי. בסרטון הוא ביקש ממנו לגנות את הטרור ולדרוש שחרור מיידי של השבויים.

שרמן אמר בסרטון: "ליונל מסי, שמי אלכס שרמן. נולדתי בארגנטינה. בני רון הוא חייל ישראלי עם אזרחות ארגנטינאית, שנמצא שבוע בעזה בידי ארגון הטרור חמאס. אני יודע שאתה מקבל אלפי בקשות מאנשים שרוצים עזרה, ואני לא יודע אם הסרטון הזה יגיע אליך, אבל כאבא אני עושה כל מה שאני יכול כדי שבני ישוב אלי. כמה מילים שלך יכולות לחולל ניסים בשביל רון ובשביל כל הארגנטינאים בשבי בעזה. אוהבים אותך".

לא ברור האם מסי ייענה לבקשה, בעיקר משום שכדורגלנים רבים מסרבים "לתפוס צד" מחשש לעתידם המקצועי. בני משפחתו של רון ממתינים לתשובה. הם מאמינים שסרטון של מסי, שנחשב לאחד השחקנים הכי מוערכים גם בקרב העולם הערבי, יוכל לסייע.

תגיות:שבוייםמלחמת חרבות ברזלחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה