חם ברשת

רביב כנר ריגש: "כמה שאת יפה, ארץ ישראל. אנחנו ננצח"

הזמר, שאיבד ארבעה מחבריו ב"צוק איתן", התגייס למילואים ובחר לחזק את עם ישראל: "אנחנו חזקים ואנחנו ננצח. צריך להמשיך להיות חזקים, לעבור בראש למצב מלחמה ולהבין שלא משנה מה יקרה – אנחנו ננצח"

  • ב' חשון התשפ"ד
הזמר רביב כנר (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)הזמר רביב כנר (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

הזמר רביב כנר הוא לוחם ביחידת אגוז, ובימים האחרונים הוא לוקח חלק במלחמה. כנר איבד ארבעה מחבריו הי"ד במבצע "צוק איתן". כעת, הוא נקרא מתחילת המלחמה לעלות על מדים ולהתנדב למילואים.

כנר בחר לפרסם מסר מחזק לעם ישראל. לדבריו, לא משנה כמה זמן זה ייקח – "כוחותינו חזקים, ובלתי ניתנים לעצירה. שניות הופכות לדקות, הדקות הופכות לשעות, השעות הופכות לימים, הימים הופכים לשבועות. ואני כאן כדי להגיד – ייקח כמה זמן שייקח, אנחנו כאן, חזקים, בלתי ניתנים לעצירה".

כנר שיתף בהמשך מהאירועים השוטפים במילואים. "אני הולך עם הצוות כאן, עם כל הציוד עלינו, ואז חבר אומר לי: 'תרים את הראש רגע. תסתכל איזו מדינה יפה יש לנו. על כל זה אנחנו נלחמים. על כל הטוב הזה', ופתאום זה חלחל לי עמוק. פתאום הבנתי את המשמעות מחדש", כתב.

לבסוף כתב, לצד תמונה מהמילואים, מה הוא מרגיש כלפי ארץ ישראל. "כמה שאת יפה ארץ ישראל. וכמה שהאנשים כאן יפים. אני נפעם בכל פעם מחדש מהעוצמה הזאת. אז עוד קצת. עוד שניה", סיכם. "חשוב לי להעביר מסר, אנחנו במלחמה, אנחנו חזקים ואנחנו ננצח. צריך להמשיך להיות חזקים, לעבור בראש למצב מלחמה ולהבין שלא משנה מה יקרה – אנחנו ננצח".

אתמול סיפר זמר אחר, עידן עמדי, כי גויס בצו 8 למלחמה. "אל תשאלו אותנו אם קר לנו, אם ישנו בלילה ואם יש לנו מה לאכול. כל אלו לא רלוונטיים כרגע, כל אלו שאלות של העולם של אתמול", כתב לעוקביו בפוסט מהמלחמה. "אני יודע על מה אני נלחם, זה ברור לי היום יותר מתמיד. על הרגע היפה הזה בבוקר שיעלי שלי שותה שוקו ועוזרת לי לסחוט לימון. על החיים, על תחושת החיות. למדנו בדרך הקשה ביותר, לא בפעם הראשונה, שגורלנו בידינו".

עמדי הוסיף: "אם קולי נשמע למרחק ומגיע לחדרים שם בקריה, תדעו שאנחנו לא נהיה מוכנים לעצור, אין מידתיות בקרב עם חיות אדם. למדנו בדרך הקשה ביותר, לא בפעם הראשונה, שגורלנו בידינו. לחבריי, אחיי ואחיותיי שנלחמים כרגע בכל חזית שהיא, אין אנשים טובים מכם. אין גאווה גדולה מכם. זכיתי לעמוד לצדכם".

תגיות:עם ישראלמלחמת חרבות ברזלרביב כנר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה