חדשות בארץ

גלנט: "זו מלחמת בני האור בבני החושך, והיא תהיה מלחמה קטלנית"

שר הביטחון נפגש עם לוחמי צה"ל בעוטף וסייר ביישובים שנפגעו. איראן מאיימת על ישראל: "הפסיקו את הלחימה, כי מחר יהיה מאוחר מידי"

גלנט בעוטף (צילום אריאל חרמוני, משרד הביטחון)גלנט בעוטף (צילום אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
אא

שר הביטחון יואב גלנט סייר היום (ראשון) בעוטף עזה, קיבל סקירה ממפקדי צה"ל ונפגש לשיחה עם לוחמים. לאחר מכן מסר הצהרה לתקשורת ושיגר מסר לחיזבאללה: "אנחנו לא רוצים להגיע להסלמה. יש לנו משימה לסיים, ולכן אם חיזבאללה יבחר ללכת לדרך המלחמה, הוא יישא במחיר מאוד כבד. מאוד כבד. אבל אם הוא ירסן את עצמו, אנחנו נכבד את הדברים ונשמור על המצב כפי שהוא".

בנוגע למלחמה בדרום אמר השר, כי "יש פה מלחמה שהיא מלחמת בני החושך בבני האור. אנחנו נמצאים בקצה של תרבות שלא מקבלת את הקיום שלנו כאן, פראי אדם, חיות טרף, שרצחו את החיילות והחיילים שלנו, את הילדים שלנו, את האזרחים שלנו. הלוחמים כאן ביחד עם החברים שלהם, ביחד עם חיל האוויר, עם המודיעין ואנשי חיל הים, יחסלו את ארגון החמאס. לא יהיה מצב שיהרגו אזרחים, ילדים ונשים ישראלים, יחטפו אותם ואנחנו נשב בשקט".

"אנחנו נגיע לכל תשתיות הטרור, לכל המנהרות, לכל פעילי החמאס ועד שלא נחסל אותם לא נשלים את המשימה. זאת תהיה מלחמה עצימה, זאת תהיה מלחמה קטלנית, זאת תהיה מלחמה מדויקת, והיא תהיה מלחמה שתשנה את המצב לתמיד".

גלנט התייחס גם לנושא החטופים ואמר: "אני מקבל עשרות פניות ממשפחות חטופים, נעדרים, חללים, עם ישראל ספג מהלומה קשה. אנחנו כולנו, בליבנו, עם בני המשפחות השכולות ואלה שמחפשים את יקיריהם. אנחנו עושים כל מאמץ על מנת לאתר אותם גם במורכבות הגדולה הזאת. הקמתי צוות חזק ביותר של כל ארגוני המודיעין שלנו וכל ארגוני הביטחון, שעושים ימים כלילות על מנת לנסות לאתר מידע. המאמץ הזה קורה במקביל למאמץ המלחמתי. שני הדברים האלה הם דברים שאנחנו הולכים ומקיימים אותם".

בתוך כך, שר החוץ של איראן, חוסיין אמיר עבדוללהיאן, אמר היום לרשת אל-ג'זירה: "הודענו לישראל באמצעות תומכיה שאם היא לא תפסיק את פשעיה בעזה, מחר יהיה מאוחר מדי. נפגשתי בלבנון עם נסראללה, וראיתי שכל התרחישים על השולחן. אם היקף המלחמה יתרחב, גם אמריקה תספוג אבדות כבדות. אם עצירת התוקפנות נגד עזה לא תצליח, לא נשללת הרחבת חזיתות המלחמה, והאפשרות הזאת גדלה מדי שעה".

תגיות:מלחמהאיראןחמאסחיזבאללהצה"ליואב גלנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה