חדשות בארץ

נתניהו ללוחמים: "כל עם ישראל עומד מאחוריכם. יחד ננצח"

ראש הממשלה נתניהו ביקר באוגדה 98 ואמר ללוחמים: "אני מצדיע לכם, לכל אחד מכם. עם ישראל עומד מאחוריכם, סומך עליכם - ויחד ננצח"

  • כ"ז תשרי התשפ"ד
(צילום: חיים צח, לע"מ)(צילום: חיים צח, לע"מ)
אא

(קרדיט: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (חמישי) ב"עוצבת האש" (אוגדה 98). הוא שמע על הלחימה של לוחמי ומפקדי הקומנדו והצנחנים בסדיר ובמילואים בעוטף עזה, בפיקודו של מפקד אוגדה 98, תא"ל דן גולדפוס, שהיה מהמפקדים הראשונים שהגיעו לזירה וניהל את הלחימה מהדקות הראשונות.

במהלך ביקורו קיבל נתניהו סקירה ממפקד האוגדה ואנשיו על התוכניות המבצעיות, אמצעי האוגדה ויכולותיה ועל מוכנותה המבצעית לכל הזירות.

בסיום הביקור אמר ראש הממשלה: "אני פה עם לוחמי ומפקדי אוגדה 98. אריות, אריות - בני אדם ואריות. הם חוו חוויות קשות מאוד, עזבו את הכל מהבית, באו הנה, חנו כאן בכביש - קילומטרים, הצטיידו, יצאו לשטח, נלחמו כאריות מול מחזות זוועה שאי אפשר לתאר, והמשיכו להילחם. נפלו, קמו והמשיכו. הרוח שאני פגשתי פה כבירה".

"ישבתי פה עם המפקדים הבכירים, ועכשיו פה עם החיילים והמפקדים. 'ראש הממשלה, תן לנו את החופש לפעול' - זה מה שהם אומרים. 'תן לנו את החופש לפעול. אנחנו נכה אותם שוק על ירך, ואנחנו נבטיח את עתידה של מדינת ישראל. ויש לך פה את הטובים ביותר, הטובים ביותר'. גיבורים ממש".

"אני מצדיע לכם, לכל אחד מכם. אני מצדיע לכם. ותדעו לכם, שכל עם ישראל עומד מאחוריכם. זו לא פראזה. עם ישראל עומד מאחוריכם, סומך עליכם - ויחד ננצח. היום, אחרי שאתה מבקר פה, אתה יודע כמה זה אמיתי, כמה זה נכון - ואתה יודע שזה יהיה. תודה רבה לכם חבר'ה, תודה".

תגיות:מלחמהבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה