חדשות בארץ

צפו: תקיפות צה"ל ברצועה ביממה האחרונה

צה"ל ממשיך בתקיפות מהאוויר של יעדי טרור ברצועת עזה. מאות מחבלים נהרגו. צפו בתיעודים

  • כ"ז תשרי התשפ"ד
(צילום: Atia Mohammed/Flash90)(צילום: Atia Mohammed/Flash90)
אא

עשרות מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו, החל משעות הבוקר (חמישי), שורת יעדי טרור של חמאס ברחבי רצועת עזה. בין היתר, חוסל מפקד בארגון הטרור וקבוצת פעילים ששהתה עמו ועסקה בהכוונת טרור נגד מדינת ישראל. כמו כן, הושמד חדר ניהול לחימה של חטיבת רפיח בדרום הרצועה.

דובר צה"ל מסר, כי תקיפות צה"ל התרכזו בעיר עזה ופאתיה, ממנה פועלים מנהיגי חמאס. כמו כן, בוצעה פגיעה נרחבת בשכונות המרכזיות בצפון הרצועה ששימשו כשטחי כינוס של מחבלי חמאס. השכונות בית חאנון, סג'עייה, רימאל, אל-פורקן וא-תופאח ספגו פגיעה כבדה ומאות מחבלים נהרגו.

על פי נתוני צה"ל, הותקפו למעלה מ-3,600 מטרות, ביניהן: מטרות פיקוד ושליטה, תשתיות צבאיות אסטרטגיות, אתרי ייצור אמצעי לחימה, נכסי מודיעין, מטרות הנהגה, מטרות עליונות ימית ומטרות המערך הרקטי. עד כה הוטלו כ-6,000 פצצות על רצועת עזה במשקל 4,000 טון.

במהלך הלילה ביצע צה"ל גל תקיפות מסיבי, שנועד להמשיך ולפגוע בכוח הקומנדו של חמאס המכונה "נח'בה", זאת באמצעות תקיפת מפקדות מבצעיות אשר שימשו פעילים שחדרו ליישובי העוטף בשבת האחרונה.

כוח "נח'בה" מורכב ממחבלים שנבחרו על ידי בכירי חמאס, וייעודם לבצע פעולות טרור הכוללות: מארבים, פשיטות, פעולות חבלה, ירי נ"ט ורקטות, צליפות, הסוואה וחדירה במנהרות. כוח זה היה ממובילי הכוחות אשר חדרו לישראל בשבת האחרונה וביצעו את הטבח ביישובי עוטף עזה.

(קרדיט סרטונים: דובר צה"ל)

תגיות:חמאסרצועת עזהצה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה