חדשות בריאות

עקב העומס הרב: אוריאל בוסו יחליף את ארבל כשר הבריאות

יו"ר ש"ס אריה דרעי הודיע כי נעתר לבקשתו של השר משה ארבל להתמקד בתפקידו כשר הפנים. ח"כ יוני משריקי יהיה יו"ר ועדת הבריאות במקומו של בוסו, שהודיע כי החליט להתמודד על תפקיד ראש עיריית בני ברק

אוריאל בוסו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)אוריאל בוסו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

יו"ר ש"ס אריה דרעי הודיע היום (חמישי) כי החליט למנות את ח"כ אוריאל בוסו לתפקיד שר הבריאות, במקומו של השר משה ארבל, שכיהן בתפקיד זה במקביל לתפקידו כשר הפנים. דרעי הסביר כי נעתר לבקשתו של ארבל לפצל את התפקידים, "לאור העומס הרב המוטל על כתפיו". ארבל ביקש להמשיך ולשמש שר הפנים. הממשלה אישרה את מינויו של בוסו במשאל טלפוני.

דרעי מסר בהודעתו כי למהלך יש אישור של מועצת חכמי התורה, והוא נעשה לאור המצב החירום במדינת ישראל. יו"ר התנועה כתב בהודעה שהוא "מאחל הצלחה גדולה לח״כ אוריאל בוסו שר הבריאות הנכנס, שיתרום מניסיונו כיו"ר ועדת הבריאות. אני מודה לשר הפנים משה ארבל על מסירותו העצומה במשרד הבריאות, ומאחל לו בהצלחה במשרד הפנים, בפרט בעת הזאת, לסייע ככל האפשר לרשויות המקומיות בתקופה מאתגרת".

לתפקיד יו״ר ועדת הבריאות בכנסת, במקומו של בוסו, יתמנה ח"כ יוני משריקי. בוסו, שמתמודד על תפקיד ראש עיריית בני ברק, הודיע בצהריים כי הוא לא מסיר את מועמדתו, וימשיך בכך במקביל לתפקידו כשר הבריאות.

תגיות:משרד הבריאותאוריאל בוסו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה