חדשות בארץ

כ-1,300 נרצחו מאז תחילת המלחמה. 583 זוהו

משרד הבריאות עדכן את מספר הנפגעים מאז תחילת המלחמה. בממוצע, הגיעו לבתי החולים, בשלושת הימים האחרונים, כמה עשרות נפגעים בדרגות פציעה שונות. רשימת הנעדרים עומדת על 400 בני אדם

קברות חללים הבוקר בהר הרצל (צילום: Chaim Goldberg/FLASH90)קברות חללים הבוקר בהר הרצל (צילום: Chaim Goldberg/FLASH90)
אא

(עדכון: 18:13)

מספר הנרצחים מאז תחילת המלחמה עומד היום (חמישי) על 1,300 בני אדם לפחות. 583 מהם זוהו והודעה נמסרה למשפחות. המספר הזה כולל 222 חיילי וחיילות צה"ל, אנשי כיתות הכוננות ביישובים ורכזי ביטחון שוטף. בנוסף נהרגו מספר אנשי מד"א וכיבוי מאש. עוד 47 נרצחים שכבר זוהו הם שוטרים במשטרת ישראל, בהם לוחמי מג"ב וימ"מ. עוד שבעה הם אנשי שירות הביטחון הכללי.

ממשרד הבריאות נמסר כי 423 פצועים עדיין מאושפזים במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ, מתוכם 105 במצב המוגדר קשה. בשלושת הימים האחרונים מגיעים בממוצע לבתי החולים כמה עשרות נפגעים, מידי יום. 76 מהם התקבלו ביממה האחרונה. מאז תחילה המלחמה התקבלו בבתי הולים כ-3,300 נפגעים.

אנשי הרבנות הצבאית, בשיתוף יחידות זיהוי של המשטרה, ממשיכים במלאכת זיהוי הגופות במחנה "שורה" ברמלה. משפחות של נעדרים מגיעות למקום, ומוסרות דגימות שיסייעו במלאכת הזיהוי.

עד כה, בידי המשטרה, המרכזת את הטיפול בנעדרים בשיתוף צה"ל, רשימה של 400 בני אדם שדווח על ידי המשפחות כי לא נמצאו או עקבותיהם אבדו. צה"ל אישר כי נמסרה הודעה ל-97 משפחות כי יקיריהן נחטפו לעזה, ונבדק מידע על בני אדם שייתכן והם בעלי אזרחות זרה.

החמאס הודיע באמצעות גורמים מצריים כי הוא שוקל לבצע שחרור של חלק מהחטופים, בעלי אזרחות זרה או כפולה. ארגון הטרור טרם הציב תנאים לעסקה, אך אתמול הציע עסקת חילופי שבויים שתכלול אסירות פלסטיניות, השוהות בכלא בישראל. גורמים בישראל ציינו כי לא קיבלו פנייה לגבי עסקה כלשהיא.

תגיות:מלחמהנפגעים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה