חדשות בארץ

מטח כבד אל יישובי המרכז. 12 נפגעים קל עקב נפילת רקטות באשקלון

ארגוני הטרור שיגרו טילים לעבר יישובי השפלה והמרכז וזוהו מספר נפילות שבנס לא גרמו לנפגעים. הפצועים מהנפילות באשקלון פונו לבית החולים, כשהם סובלים מפגיעת רסיסים. דיווחים בעזה על חיסול בכיר בתנועת החמאס

פגיעה באשקלון (צילום: דוברות נציבות כבאות והצלה)פגיעה באשקלון (צילום: דוברות נציבות כבאות והצלה)
אא

(עדכון: 16:18)

מטח טילים כבד נורה אחר הצהריים (רביעי) לעבר יישובי המרכז והשפלה עם דגש על אלה הסובבים את נמל התעופה בן גוריון. כוחות ההצלה והביטחון סרקו אתרי נפילה. ארבעה אזרחים נפגעו קל מרסיסים באזור ראשון לציון ופונו לביתה חולים שמיר אסף הרופא.

נמל התעופה פועל כרגיל, ולא נפלו טילים בשטחו או בסביבתו. בעקבות המטח, מטוסים שהיו לקראת נחיתה בנמל קיבלו הוראה להישאר מחוץ לטווח למשך כשעה. החאמס פרסם כרוז בו הודה כי ניסה לפגוע בנמל התעופה בן גוריון וגם בנמל אשדוד.

כמה דקות לאחר מכן שוגרו טילים לעבר אשדוד ואשקלון. מהמרכז הרפואי ברזילי נמסר כי הייתה פגיעה במבנה של המכון להתפתחות הילד. לא היו נפגעים.

במטח קודם לעבר אשקלון, שהיה בצהריים, נפגעו 12 בני אדם ומהמרכז הרפואי ברזילי, אליו פונו הפצועים, נמסר כי כולם במצב קל. שישה מהם סובלים מפגיעת רסיסים והיתר מוגדרים נפגעי חרדה.

צה"ל ממשיך בתקיפה רחבה בעזה ופגע בלא מעט מבנים השייכים להנהגת החמאס, בהם המבנה המשמש להדפסת כספים. דיווחים בעזה, שטרם אומתו או אושרו על ידי החמאס, בישרו על חיסולו של אחד ממקימי תנועת חמאס, עבד אל פתאח דוחאן, במתקפה של צה"ל באזור נוסייראת. דוחאן היה בין היתר סגנו של השייח אחמד יאסין. שני מבניו חוסלו בעבר על ידי צה"ל ושלישי כלוא בישראל.

מחבל חוסל בכביש המנהרות בירושלים. ישראלי נפצע בינוני

בפיגוע ירי בצהריים בירושלים נפצע ישראלי בשנות השלושים לחייו באורח בינוני ופונה לבית החולים שערי צדק. המחבל חוסל על ידי כוחות הבטחון. חקירת האירוע בעיצומה.

 

 

תגיות:מלחמהנפגעים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה