חדשות בארץ

בתום הערכת מצב: אלו ההחלטות בנוגע לקיום הלימודים

במשרד החינוך עדכנו בנוגע לקיום הלימודים בגני הילדים ובבתי הספר החל מיום ראשון הקרוב. ומה הוחלט לגבי המעונות?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אחרי שתלמידי ישראל לא שבו ללימודים מאז חג הסוכות, יצא היום (רביעי) משרד החינוך בהודעה על כך שהחל מיום ראשון הקרוב (ל' תשרי, 15.10) ישובו כל התלמידים ללמידה מרחוק.

במשרד ציינו כי ההחלטה התקבלה בתום הערכת מצב בחדר המצב של משרד החינוך, בראשותו של שר החינוך יואב קיש ומ"מ מנכ"ל המשרד מאיר שמעוני, נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשוקביץ וחברי הנהלת משרד החינוך. השר קיש הודיע על כך שהן בתי הספר והן גני הילדים יעברו ביום ראשון הקרוב למתכונת של למידה סדירה ורציפה, באמצעות מערכי שיעור מותאמים. הוא הדגיש כי הלמידה תתמקד בראש ובראשונה בהיבטים רגשיים וחברתיים, כדי לחזק את החוסן, ובתוכני לימוד המותאמים למצב.

"החזרה לשגרת למידה בחירום הכרחית לחיזוק החוסן הלאומי, וחיונית לציבור התלמידים, הזקוקים למסגרת, לדמות חינוכית משמעותית ותומכת ולמפגש עם חבריהם לכיתה גם אם המפגש הוא דיגיטאלי", ציין השר.

במשרד ביקשו להבהיר כי מדובר בלמידה מרחוק בלבד, ולא כפי שהיה ניתן להבין מדיווחים של גורמים שהבינו את הדברים באופן שגוי. זה גם המקום לציין כי מעונות היום לא ילמדו עד מחר (חמישי) ובנוגע להמשך פעילותם תבוא הודעה נפרדת מטעם פיקוד העורף.

תגיות:לימודיםמשרד החינוךמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה