חדשות בארץ

נתניהו: "חמאס זה דאע"ש, נכריע אותו כפי שהעולם הכריע את דאע"ש"

בנאום לציבור, קרא ראש הממשלה למנהיגי האופוזיציה להצטרף לממשלת אחדות ללא תנאים מוקדמים, והצהיר כי ישראל תכריע את החמאס: "האויב הנאלח הזה רצה מלחמה – הוא יקבל מלחמה"

  • כ"ד תשרי התשפ"ד
נתניהו (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)נתניהו (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (שני) נאום לציבור, בה קרא למנהיגי האופוזיציה להצטרף לממשלת אחדות ללא תנאים מוקדמים והצהיר כי ישראל

"אנחנו במערכה על הבית, מלחמה על הבטחת קיומנו, מלחמה שבה ננצח. המלחמה הזו נכפתה עלינו על ידי אויב מתועב, חיות אדם שחוגגים רצח נשים, ילדים וקשישים. את הזוועות שחמאס ביצע לא ראינו מאז זוועות דאע"ש. ילדים כפותים שהוצאו להורג עם שאר בני משפחותיהם, צעירים וצעירות שנורו בגבם, הוצאו להורג, ועוד זוועות. אנחנו ידענו תמיד מי זה החמאס, עכשיו כל העולם יודע. חמאס זה דאע"ש – ונכריע אותו בדיוק כפי שהעולם הנאור הכריע את דאע"ש. האויב הנאלח הזה רצה מלחמה – הוא יקבל מלחמה".

בהמשך דבריו קרא נתניהו לביסוס האחדות בעם: "הפילוג בתוכנו נגמר. כולנו מאוחדים, וכשאנחנו מאוחדים – אנחנו מנצחים. העם מאוחד – ועכשיו ההנהגה צריכה להתאחד. אני קורא למנהיגי האופוזיציה להקים מיד ממשלת חירום לאומית ללא תנאים מוקדמים, כפי שהוקמה עם מנחם בגין ערב מלחמת ששת הימים".

"אזרחי ישראל, התחלנו – ורק התחלנו – להכות בחמאס. התמונות של החורבן וההרס ממעוזי החמאס בעזה הן רק ההתחלה. חיסלנו מאות רבות של מחבלים, ולא נעצור שם. אמרתי שכל מקום שממנו פועל החמאס יהפוך לעיי חורבות – זה כבר קורה היום וזה יקרה ביתר שאת בהמשך".

"אני נמצא בקשר רציף עם הנשיא ביידן, ואני מבקש להודות לו שוב בשמכם, אזרחי ישראל, על ההירתמות של ארה"ב במילים ובמעש למען ביטחון ישראל. נושאת מטוסים אמריקנית מהגדולות בעולם, נמצאת בדרכה לאזורנו. אויבינו המשותפים במרחב מבינים היטב את המשמעות של צעד זה. כמו כן, אני רוצה להודות למנהיגים רבים בעולם על תמיכתם חסרת התקדים בישראל".

נתניהו ציין כי "יש הרבה פייק ניוז ותעמולה כוזבת במטרה להפחיד אותנו ולפלג בינינו. אסור ליפול למלכודות התעמולה האלה, וצריך גם להצטייד באורך רוח ובקור רוח. אני יודע שכולנו רוצים תוצאות כאן ועכשיו. זה ייקח זמן, אבל בסיומה של המערכה כל אויבינו יידעו שזו הייתה טעות איומה לתקוף את ישראל. מה שנעשה לאויבינו בימים הקרובים – יהדהד אצלם לדורות".

"אומר בגילוי לב, ימים קשים עוד לפנינו. אנו דואבים על אחינו ואחיותינו שדמם נשפך, ואנחנו נחושים לנצח במלחמה הזאת כדי להביא חיים, ברכה ואור לעמנו ולמדינתנו. תקומת ישראל היא נס ומופת של אמונה ומעשה. בספר שמואל נאמר 'נצח ישראל לא ישקר'. לאורך המסע הארוך של עמנו, הבטחה זו קוימה במלואה. גם הפעם נעמוד בהבטחה – כי עם ישראל חי", סיכם ראש הממשלה.

תגיות:חמאסבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה