חדשות בארץ

"נדהמנו לגלות שלחיילים חסר הציוד הבסיסי ביותר, ברור שקשה להילחם ככה"

יחד עם המלחמה שפרצה בדרום, פרצו להן גם יוזמות מעוררות השראה ומחממות לב. תכירו את נועם סטרוגו ואלה קמינר שמגייסות מוצרי מזון לעזרת החיילים שבחזית

(בעיגול: נועם סטרוגו)(בעיגול: נועם סטרוגו)
אא

"החיילים שלנו נלחמים בדרום, מבלי שיש להם מוצרים בסיסיים כדי לאכול ולתפקד", אומרת נועם סטרוגו כשהיא מסבירה מה הוביל אותה ואת חברתה אלה קמינר להוביל את המיזם המופלא של איסוף מוצרי מזון יבשים וחפצים עבור החיילים שנלחמים בדרום.

"באופן אישי נחשפתי לכך אחרי ששמעתי מאחותי ומחברים שנמצאים בדרום על כך שחסר להם ציוד בסיסי ביותר, ובעיקר מוצרי מזון יבשים, מגבות, מים לשתייה, ועוד דברים בסיסיים שהצבא אינו מצליח לטפל בהם. ככל שנחשפנו לצורך הגדול, כך היה ברור לנו שחייבים להתגייס למען החיילים, ומכיוון שבאופן אישי ממילא לא הצלחתי להישאר אדישה וחיפשתי איך לעזור, החלטתי להקים יחד עם חברתי אלה קמינר מרכז איסוף שבו אנו מרכזות את כל הפריטים שאנו אוספות מהציבור ודואגות להעבירם לחיילים".

נועם מציינת שההתגייסות של הציבור פשוט מדהימה. "בתחילה ריכזנו את כל המוצרים בביתי בכפר הס, אבל מהר מאוד גילינו שאין מספיק מקום והחלטנו להעביר את הכל לפרדסיה, שם יש לנו מקום גדול מאוד שאנשים מביאים אליו את כל התרומות, ואני וחברתי אורזות את החפצים ומעלות על משאיות מיוחדות שמגיעות לשם ויוצאות אל הדרום".

נועם מתרגשת כשהיא מספרת שאנשים באים עם דמעות בעיניים ומרוקנים תאי מטען של מכוניות בכל טוב. "אנשים מספרים לנו שהם לא מסוגלים לשבת בבית וגם לא לעבוד, אז הם לפחות מנסים לעזור, ומתעניינים מה עוד אפשר לתרום ומה עוד החיילים צריכים. היו גם כאלו שהיה להם קשה להגיע, אז הם העבירו לנו כסף ואנחנו קנינו בו את המוצרים הנדרשים. גם זה כמובן התקבל בברכה".

לדבריה של נועם, בשלב זה לא ברור אם גם בהמשך יהיה ניתן להעביר את הציוד, ולכן חשוב מאוד להזדרז ולהעביר כמה שיותר מהר את כל מה שנצרך, מתוך הבנה שמדובר בדברים חיוניים ממש עבור החיילים, שמעניקים להם את הכוח להילחם, ולא פחות מכך, את התחושה שהאנשים בעורף חושבים עליהם ודואגים להם.

תגיות:מלחמה בדרוםחייליםלוקחים יוזמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה