חדשות בארץ

נתניהו מגנה את תקיפת ליאו די: "אין גבול לשנאה ולטירוף"

ראש הממשלה גינה בחריפות את תקיפתו של הבעל והאב השכול על ידי מפגין במהלך תפילה בכיכר דיזנגוף: "תתביישו"

  • כ' תשרי התשפ"ד
נתניהו (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)נתניהו (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה הערב (חמישי) בחריפות את ההפרעה של מפגיני שמאל הבוקר לתפילה, שהתקיימה בכיכר דיזנגוף בתל אביב. בין המתפללים היה ליאו די, ששכל את רעייתו לוסי ובנותיו מאיה ורינה הי"ד בפיגוע ירי בבקעת הירדן. אל הרשת עלה תיעוד, בו נראה אחד המפגינים מתנגש בו במכוון בצורה אלימה במהלך התפילה.

"איש מחאה דוחף את הרב ליאו די, ששכל את רעייתו ובנותיו בפיגוע טרור רצחני, רק בגלל שהוא עוטה טלית ומחזיק בארבעת המינים בלב תל אביב", אמר נתניהו. "אין גבול לשנאה ולטירוף. תתביישו".

בריאיון לגלי ישראל, אמר די כי החליט שלא להגיש תלונה כנגד המפגין שתקף אותו: "הייתה תפילה מכובדת ושמחה עם מתפללים רבים, והיו שם בסך הכל חמישה עד עשרה מפריעים שלא אהבו את התפילה. מטרת התפילה הייתה אחרי שיהודים רבים בעולם עצובים וכאובים את אירועי ההפרעות ביום כיפור, כשהבעיה העיקרית היא לא בעצם ההפרעה לתפילות אלא בכך שראש העיר ובג"ץ תומכים במתפרעים. לכן רציתי לבוא ולהראות לכולם שזה כן בטוח להתפלל בתל אביב, ואכן רוב האנשים שם הם אחים שלנו שמכבדים ורוצים חופש דת".

"יש הסתה מראש העיר והבג"ץ", הוסיף די. "אם הם יבינו מה זה זכויות אדם, הם יתנו חופש דת לאנשים להתפלל איך שהם רוצים. זאת הייתה מטרת התפילה הבוקר".

תגיות:בנימין נתניהוליאו דיכיכר דיזנגוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה