סלבס בהתחזקות

קובי פרץ: "הרב אמר לי 'תגיד תודה לבורא עולם, היית אמור למות וקיבלת כלא'"

הזמר סיפר: "היה לי קשה מאוד, הייתי חוזר מהופעות בשלוש-ארבע בבוקר, מפוצץ מעייפות, אבל אין בעיה, לוקח את הילד לבית ספר דתי. ראיתי להקה שרה שירי קודש, עושים להם את ברכת הכהנים ואמרתי: 'תודה בורא עולם'"

  • י"ט תשרי התשפ"ד
קובי פרץ (צילום: Flash90)קובי פרץ (צילום: Flash90)
אא

הזמר קובי פרץ, שהתחזק בתקופה בה ישב בכלא, סיפר בראיון לאתר "מאקו" על תהליך ההתחזקות שלו ושל משפחתו.

"כשקיבלתי את גזר הדין במשפט אמרתי לרב, 'איך זה ששנים אני רודף אחרי חסדים, מצוות, מעשים טובים, וחטפתי עונש כזה?'. הוא הסתכל לי בעיניים ואמר, 'תברך על הרע כמו שאתה מברך על הטוב ותגיד תודה לבורא עולם, כי אתה היית אמור להיפטר מן העולם הזה. אתה היית אמור למות'", סיפר פרץ.

"כך אמרו השמיים. מראש השנה עד ראש השנה כתוב לאדם מי יחיה ומי ימות. אני אדם מאמין, הכל כתוב. הרב אמר, 'אתה היית אמור למות לפני הזמן שלך. בגלל המצוות והחסדים שעשית, ריחם עליך, נתן לך כלא במקום מוות'.

לאחרונה עזב פרץ את העיר תל אביב לטובת רעננה. "אשתי אמרה, 'אתה רוצה בית ספר דתי? אין בעיה. אתה לוקח אותו, לא אני'", סיפר. "וככה זה היה. היה לי קשה מאוד, הייתי חוזר מהופעות בשלוש-ארבע בבוקר, מפוצץ מעייפות, אבל אין בעיה, לוקח אותו.

"הייתי רואה את המנהל, איזו מסירות נפש. מגיע בכל יום לבית הספר, עומד בשער, מקבל ילד-ילד. הייתי רואה את המורים, פשוט אכפת להם מכל ילד. מקבלים אותם, נותנים להם שוקו ולחמנייה. איפה זה קורה בבית ספר חילוני? איפה נותנים להם שוקו ולחמנייה? הבנים שלי למדו בבית ספר ממלכתי, מי קיבל אותם בכלל בכניסה? מי שאל, 'הגיעו? לא הגיעו?'. שם אכפת להם. אני לא אשכח את הטקס של כיתה א' של הבן הצעיר שלי ביום הראשון ללימודים. עומדים מורים, מחזיקים את הטליתות, שטיח כזה כחול עם בלונים. להקה שרה שירי קודש, עושים להם את ברכת הכהנים. זה היה מדהים. ילדים קטנים, גוזלים, עומדים מתחת לדבר הזה כמו חתן וכלה. אמרתי, 'תודה רבה לך בורא. זה מה שרציתי'".

תגיות:קובי פרץכלא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה