חם ברשת

"לפיד כתב שיש הרבה צורות להיות יהודי, במה אלה מחשיבים עצמם יהודים?"

העיתונאי שמעון ריקלין יצא נגד יו"ר האופוזיציה בעקבות האירועים האחרונים והוסיף: "זוהי שנאה מפלצתית וברוטלית. חבל שאין בחירות עכשיו, כי היינו מביאים 70 מנדטים". יקי אדמקר: "צועקים ויורקים על חרדים ברחובות ואז מטיפים מוסר"

  • י"ח תשרי התשפ"ד
לפיד (צילום: Miriam Alster/Flash90)לפיד (צילום: Miriam Alster/Flash90)
אא

"מקווה שעכשיו מובן לכולם שאנשי המחאה החליטו לפתוח במלחמה נגד הדת והדתיים בישראל. כל התירוצים לאלימות שלהם, בכיכר דיזנגוף ובמקומות אחרים, היו פייק גדול, שרק נועד להסתיר את מה שכולם רואים עכשיו. זוהי שנאה מפלצתית וברוטלית. חבל שאין בחירות עכשיו, כי היינו מביאים 70 מנדטים". כך כתב העיתונאי שמעון ריקלין בתגובה לאירועים האחרונים בישראל, בהם מפגיני שמאל פוצצו שידור חי של ערוץ 14 שהתקיים בסוכה ומנעו אירוע הקרנה בהפרדה לנשים ונערות חרדיות.

"יאיר לפיד כתב שיש הרבה צורות להיות יהודי. אוקיי", המשיך ריקלין. "במה אלו שלא מקיימים שום מצווה מחשיבים את עצמם כיהודים? כי הם נולדו יהודים? אשמח להבין במה ואיך היהדות שלהם מתבטאת. בתודה מראש".

העיתונאי יקי אדמקר אף הוא לא נותר אדיש לאירועי הימים האחרונים: "הם נגד דוכני תפילין, עמדות ארבעת המינים, תפילת יום כיפור בהפרדה במרחב הציבורי, אירועי תרבות לנשים חרדיות, צועקים ויורקים על חרדים ברחובות, והרשימה עוד ארוכה. וזאת אותה קבוצה שמטיפה מוסר על דורסנות בשם יהדות מכילה יותר. בדיחה עצובה".

הזמר אייל גולן בחר להגיב שלשום, במהלך הופעה, על אירועי האלימות נגד מתפללים בכיפור. הוא פנה לקהל ואמר: "אני לא מצליח להבין מה קורה במדינה שלנו, זה מטורף. אני חושב שהדבר היחיד שיכול לנצח את זה, זה אהבת חינם. אם לא יהיו לנו את הערכים שלנו ולא נניח תפילין בבוקר, מה יהיה איתנו? אם לא נוכל להתפלל מה נשאר? תאהבו אחד את השני, רק ככה ננצח".

תגיות:יאיר לפידשמעון ריקליןיקי אדמקרדיזנגוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה