חם ברשת

בחול המועד: טען כי ראה "דוכן תפילין" בקניון ונתפס "על חם"

עיתונאי העלה פוסט שהפך לויראלי ברשת, אחרי שטען כי ראה דוכן תפילין בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה - אלא שהפוסט פורסם בחול המועד בו לא מניחים תפילין. זה הגיע עד לחברת הכנסת טלי גוטליב שכתבה: "כששנאת דתיים פוגשת בורות מוחלטת, נחשף שקר שנועד לפלג ולשסות"

  • י"ח תשרי התשפ"ד
Tomer Neuberg/Flash90Tomer Neuberg/Flash90
אא

העיתונאי דוד מזרחי ורטהיים העלה אתמול (ראשון) פוסט שהפך לויראלי ברשת. מזרחי כתב בפוסט שפרסם כי הוא ראה דוכן הנחת תפילין בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, אולם את הפוסט העלה בחול המועד – וממילא לא מניחים תפילין ביום הזה. מאותו רגע, ספג העיתונאי ביקורת והרשת התגייסה כדי להזכיר לו מתי מניחים תפילין.

"קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, מעוז 'השבט הלבן' בגוש דן", הוא כתב. "בכניסה הראשית: דוכן תפילין עם שני צעירים שמבקשים מהעוברים ושבים לעשות מצווה ולהניח. לי אין שום בעיה עם זה. האמת שלא נראה שלמישהו יש. חלק מניחים, הרוב אדישים. רק תוהה כמה בכיינות שקרית על 'שנאת היהדות' של השמאלנים עוד נשמע כאן". מיד אחר כך, בימין לא נותרו אדישים לפוסט הזה והחלו ביקורות רבות על הפוסט שהעלה.

"כששנאת דתיים פוגשת בורות מוחלטת, נחשף שקר שנועד לפלג ולשסות", כתבה ח"כ טלי גוטליב. "איזה דוד מזרחי אחד מחא לעצמו כפיים שלא איכפת לו מדוכן הנחת תפילין שקורא לאנשים להניח תפילין היום בקניון שבעת הכוכבים. אופס, קטע. בחול המועד לא מניחים תפילין. אבל המטרה לפלג ולשסות מקדשת כל שקר". גולש אחר כתב: "אני לא דתי גדול אבל אפילו אני יודע שלא מניחים תפילין בחול המועד. פעם הבאה, לפחות כשממציאים אירוע, צריך לדעת לשים לב לפרטים הקטנים".

בהמשך טען מזרחי כי הוא בילה בקניון ביום שישי, ולא בראשון, ואפילו התעמת עם ח"כ גוטליב - אלא שחלק מהגולשים לא ממש האמינו לו.

 

תגיות:סוכותתפיליןחם בטוויטרטלי גוטליבדוכן תפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה