חדשות בארץ

"שונאי יהדות": רעייתו של ח"כ סוכות הותקפה ברשת על כיסוי הראש

גולשים ברשת לעגו לכיסוי הראש שחבשה רעייתו של ח"כ צבי סוכות, ונענו בתגובות חריפות. הציונות הדתית: "כל הקווים האדומים נחצים. זו לא מחאה נגד הממשלה, אלא מופע שנאה נגד היהדות ומסורת ישראל"

  • י"ז תשרי התשפ"ד
ח"כ צבי סוכות (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ח"כ צבי סוכות (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

סערה ברשת לאחר שגולשים לעגו בבוטות לכיסוי הראש שחבשה חיה סוכות, רעייתו של ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית).

סוכות נפגש אמש (ראשון) בסוכה עם חברו למפלגה, ח"כ שמחה רוטמן, ופרסם בטוויטר תמונה שלו מהמקום יחד עם אשתו. אחד הגולשים הגיב בלעג: "מה זה המגבת על הראש? זה גם חלק מהיהדות?". גולשת אחרת כתבה: "בוודאות של מיליון אחוז יש בגודל הענק הזה שעל הראש של אשתך לחץ מיותר לעמוד השדרה. למה להזיק לעצמנו זו אופנה...". גולשת נוספת לעגה: "אין לאשתך מיגרנה כל לילה? ללכת עם כזאת קונסטרוקציה זה כואב".

מנגד, חלק מהגולשים הגיבו על הציוצים הלעגניים במתקפה. גולשת אחת כתבה: "למה שהיא שמה על הראש קוראים כיסוי ראש! מקווה שאנשים שכאן שמטיפים על ליברליות, וקוראים לעצמם ליברלים, מבינים שהם ממש לא ליברלים". גולשת אחרת הגיבה: "אני מתנגדת לכל הערכים שהאנשים בתמונה דוגלים בהם, ועדיין, ללעוג ללבוש של אישה רק כי הוא שונה משלכם – זה מגעיל".

סוכות הגיב למתקפה על רעייתו: "אחרי שפיצצו את תפילת כל נדרי, הרסו לילדות אירוע חג וחירבו את האפשרות לשדר מסוכה בערוץ 14, הליברלים הנאורים סימנו מטרה חדשה – כיסוי הראש של אשתי. שונאי יהדות".

במפלגת הציונות הדתית הגיבו בחריפות: "כל הקווים האדומים נחצים. אשתו של חבר כנסת מושפלת ברשתות החברתיות על ידי אנשי המחאה 'בעוון' כיסוי הראש שלה וראשי האופוזיציה שותקים. זו לא מחאה נגד הממשלה, אלא מופע שנאה נגד היהדות ומסורת ישראל".

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', כתב לבני הזוג סוכות: "מבקש לחזק אתכם. זו כבר מזמן לא מחאה נגד הממשלה אלא מחאה נגד מסורת ישראל. חזק ונתחזק".

סגנית שר האוצר, ח"כ מיכל וולדיגר, הגיבה: "מאחר וקיימת מצווה מיוחדת לשמוח בסוכות, אין לי כוונה לקרוא את כל התגובות הכה רדודות, כה פוגעניות, כה חשוכות שישנן כאן. מסתבר שבשם הליברליות הלכאורית הכל מותר, כולל לעשות רצח אופי ליהדות וליהודים".

ח"כ בועז ביסמוט (הליכוד) תקף: "אנשים רעים, פשוט אנשים רעים. ניזונים מרוע. מונעים משנאה. לאיזה פסים מכוערים ירדתם, ללעוג לאישה על כיסוי הראש שלה? מה זה נותן לכם? תכלית למחאה המטורללת שלכם אין כבר מזמן. זה כבר סתם פשוט רוע. אתם בושה ואתם חרפה".

תגיות:כיסוי ראשצבי סוכות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה