חדשות בארץ

"סותמי פיות": מפגינים הפריעו לשידור החי של ערוץ 14

תוכנית "הפטריוטים" שודרה מהסוכה שהוקמה בערוץ 14, אך הפאנל נאלץ לחזור לתוך האולפן בגלל מפגיני שמאל שהפריעו לשידור. איך הגיבו בימין?

  • י"ז תשרי התשפ"ד
אילוסטרציה (Chaim Goldberg/Flash90)אילוסטרציה (Chaim Goldberg/Flash90)
אא

(קרדיט: ערוץ 14)

בערוץ 14 עמלו בשבוע שעבר על הקמת אולפן מיוחד בתוך סוכה. הם החליטו לשדר ממנו מספר תוכניות במהלך חול המועד, אלא שאמש (ראשון) הם נאלצו לחזור לאולפן הרגיל. הסיבה: מפגיני שמאל הגיעו למקום והביעו מחאה. במהלך השידור של התוכנית "הפטריוטים" נראו מספר מפגינים שצעקו "מועדים לשמחה, לא תהיה פה הפיכה".

כמה שניות אחר כך, המפגינים החלו להרעיש באמצעות זמבורות ומשרוקיות. המגיש ינון מגל ושאר חברי הפאנל נאלצו לצאת להפסקת פרסומות, במהלכה התארגנו לשידור מהאולפן שבתוך הבניין.

מהערוץ נמסר בתגובה: "ערוץ עכשיו 14 לא יירתע וימשיך להביא מדי יום את הטלוויזיה הטובה והשמחה בישראל. אחרי שקומץ אלים מנע תפילה ביום כיפור בתל אביב, כעת מפגינים סותמי פיות למנוע שידור מסוכה. צר לנו שהיועצת המשפטית של משטרת ישראל בחרה לאפשר זאת".

התגובות בעקבות המחאה לא איחרו לבוא. השר שלמה קרעי צייץ: "ערוץ 14 , באמת הגזמתם. גם תקשורת חופשית וגם בתוך סוכה? גם יהודית וגם דמוקרטית? הם לא מסוגלים להכיל יהודית, לכן הם נלחמים בדמוקרטית. אף אחד לא יסתום את הפה למחנה הלאומי. תמשיכו לקדם שם שמיים. מועדים לשמחה". היועץ האסטרטגי לשעבר של ראש הממשלה, אביחי חדד, כתב: "השמאל סותם הפיות מפריע לשידור ערוץ 14 . הם מפחדים!".

איש ערוץ 14, שמעון ריקלין, הוסיף: "מה משותף להפרעות לשידורי ערוץ 14 הערב, לחסימת איילון עם סוכה, להתפרצות לסרט שראו נערות חרדיות ולהפרעה לתפילת יום כיפור בכיכר דיזנגוף? כת אלימה ופורעת שיצאה להשליט את דעתה על המרחב הציבורי. וכל מי שלא חושב כמוה, כלומר הרוב, סובל מהאלימות שלה. כיצד זה עובר בשקט? כי מערכת המשפט מגבה את המתפרעים, כי התקשורת מסיתה אותם וההון מממן אותם. וכל עוד שזה לא ייפסק, ההתפרעויות וההפרעות לכולם במרחב הציבורי יימשכו. הם גם יגיעו לאלימות ושפיכת דמים לצערי. רק שכל אלה המגבים אותם לא יאשימו את הקורבן, כפי שהם עשו עד עכשיו. הם עדיין יכולים לעצור את ההידרדרות במצב".

תגיות:השמאלשמעון ריקליןערוץ 14

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה