חם ברשת

מדוע ינון מגל עשה "מי שבירך" לבן כספית רגע לפני הצום?

בן כספית כתב טור דעה נגד ראש הממשלה, מגל בירך אותו ב"רפואה שלמה" והגולשים צוטטו את אביו, יצחק כספית, שכתב בעבר על ראש הממשלה: "מאז בן גוריון, לא קם מנהיג כמוך"

  • י"א תשרי התשפ"ד
(צילומים: הדס פרוש, חיים גולדברג / פלאש 90)(צילומים: הדס פרוש, חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

ינון מגל ובן כספית מגישים יחד תוכנית יומית ברדיו, אך הדעות שלהם שונות לחלוטין. בסוף השבוע פרסם כספית טור מיוחד באתר "וואלה" ומגל, שנחשב לאיש ימין, לא נותר אדיש.

תחת הכותרת "קלאסיקו בלי קהל: נאום נתניהו באו"ם הוכיח שהוא איבד את הטאץ' הבינלאומי שלו", סיפר בן כספית כי לטעמו, הנאום של הראש הממשלה באו"ם בסוף השבוע היה מנוסח לתלפיות, אבל "חסר אמינות". "מי שנחשב פעם ל'ליגה אחרת'", כתב כספית, "נתפס כמי שאיש לא מאמין למילה שיוצאת מפיו. גם תפיסת המציאות בנאום הייתה מופרכת: מי שאחראי לכך שאיראן היא מדינת סף גרעינית, הוא נתניהו עצמו. בערב יום כיפור, הגיע הזמן שיעשה חשבון נפש".

מגל, שמרבה להתעמת עם כספית במהלך התכנית, מה שהוביל גם לעימות מתוקשר שבעקבותיו "הפרידו כוחות" לזמן מה עד ל"הרגעת הרוחות", לא האמין לדברים שקרא. בפוסט שהפך ויראלי הוא ביקש "לברך" את עמיתו. ‏"מי שברך אבותינו, אברהם יצחק ויעקב, הוא יברך את בן בן רחל בבריאות איתנה, בריאות הגוף ובריאות הנפש. ונאמר אמן", כתב מגל.

התגובה של מגל הפכה מהר מאוד לפופולרית, בעיקר בטוויטר, שם הגולשים טענו כי "מדובר בברכה לבטלה". אחד המגיבים הגדיל לעשות כשציטט את אביו של כספית מתוך כתבה מ-2017. לפי הכתבה ההיא כתב יצחק כספית על נתניהו: "מאז בן גוריון ובגין, לא קם לנו מנהיג בשיעור קומתך". הגולשים כתבו למגל על הפער הגדול בין תפיסת העולם של האב לזו של הבן, שנוהג "להתנגח" בנתניהו בקביעות.

תגיות:ינון מגלבן כספית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה