חדשות בארץ

צה"ל אישר: תקפנו תשתיות צבאיות סוריות במרחב עין אלתניה שברמת הגולן

טנקים של צה"ל תקפו ופגעו בשני מבנים ארעיים, אשר התברר כי שימשו את הצבא הסורי לאחסון כלי לחימה. בישראל טוענים כי הסורים חרגו מהסכם הפרדת הכוחות בין ישראל לסוריה, האוסר זאת. בסוריה מדווחים שישראל חיסלה גם שני בכירים בג'יהאד האיסלאמי

אילוסטרציה (צילום: Ayal Margolin/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

דובר צה"ל אישר אחר הצהריים (חמישי) שטנקים ישראלים תקפו מבנים שהקים צבא סוריה במרחב עין אלתניה שברמת הגולן. על פי צה"ל, המבנים שימשו לאחסנת אמצעי לחימה והיוו הפרה בוטה של הסכם הפרדת הכוחות, שנחתם בין ישראל לסוריה בשנת 1974. על התקיפה הוחלט לאחר שהעמדות הסוריות זוהו בתצפיות ואומתו.

מצה"ל נמסר כי "צה"ל רואה במשטר הסורי אחראי לכל אשר קורה בשטחו ולא יאפשר ניסיונות להפרת הסכם ההפרדה".

סוריה: ישראל ביצעה חיסול בשטחנו

שני פעילים בכירים בג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני, המתגוררים בסוריה, חוסלו היום בתוך העיירה בית ג'ין, הממוקמת בקרבת החרמון. על פי דיווחים בתקשורת הפועלת עם האופוזיציה הסורית, החיסול בוצע באמצעות מזל"ט. הסורים מייחסים את החיסול לישראל.

הפעילים עלי אבו ג'ראח עכאשה וזהאר אבו עלאא אלסעדי, חוסלו בשעה שרכבו על אופנוע. השניים מוגדרים כפעילים בולטים של ארגון הטרור הפלסטיני, מקורבים לעכרם עג'ורי, המשמש מפקד הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי בסוריה. כמו כן הם משמשים כאנשי קשר בין הארגון לפעילים איראנים ואנשי חיזבאללה הפועלים בקרבת הגבול הישראלי.

תגיות:צה"לתקיפה בסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה