סלבס בהתחזקות

יובל דיין חושפת: "התמקמתי מחדש על ציר החזרה בתשובה"

הזמרת, שבעבר סירבה ללחוץ את ידו של נשיא ארה"ב מטעמי צניעות, סיפרה לעוקביה על תהליך החזרה בתשובה: "תשפ"ג היא ה-שנה שלי. חידשתי את מערכת היחסים שלי עם השם"

  • ו' תשרי התשפ"ד
(צילומים: אריה לייב אברמס / פלאש 90, shutterstock)(צילומים: אריה לייב אברמס / פלאש 90, shutterstock)
אא

הזמרת יובל דיין עלתה בשנה שעברה לכותרות לאחר "פרשת ביידן" – היא סירבה ללחוץ את ידו של נשיא ארצות הברית בטענה שהיא שומרת נגיעה וזכתה לעשרות אלפי תגובות ברשת. מדי פעם, דיין נוהגת לשוחח עם עוקביה על חייה האישיים וכך עשתה גם השבוע – כאשר כתבה להם מה היא מאחלת לעצמה לקראת השנה החדשה.

"תשפ"ג - את היית ה-שנה שלי" כתבה דיין. הזמרת המתחזקת כתבה על תהליך החזרה בתשובה אותו היא עוברת בשנה האחרונה: "בשנה הזו התמקמתי מחדש על ציר החזרה בתשובה, וחידשתי את מערכת היחסים שלי עם השם". היא הוסיפה כי היא "מאחלת לכם להצליח לתפוס את כל הטוב שעומד להגיע, ויש מלא".

דיין לא מסתירה את העובדה שהחלה להתחזק ולהתלבש בצניעות. בראיון שערכה ב"ישראל היום" אמרה: "תקראו לזה חזרה בתשובה, אני יודעת שבכל בוקר אני מנסה להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי, ובכל ערב אני עושה חשבון נפש על מה שלא עלה בידי. צריך לאט לאט להלך בין הטיפות, לא להלחיץ את ההורים ובעיקר לחייך חזק לכולם, גם כשלעתים יש נימה לעגנית, גם כשמתחילים למלמל אחרי השירותים וכשמוסיפים ברוך ה' אחרי כל כמה מילים. הרצון לשמור חזק על הדבר הזה שמתחיל לנבוט בי, ומאיר אליי ומשמח אותי, אל מול הבחוץ: "אבל פעם היית הולכת עם ג'ינסים, מה קרה?".

עוד הוסיפה הזמרת: "גם אם אתם לא מסכימים עם צניעות חיצונית, אני בטוחה שפנימית כולנו אוהבים. ובכלל, כשחלומות מתגשמים להם ככה, באמצע החיים זאת אחלה סיבה להגיע לעולם הזה. לכו עם הלב".

תגיות:יובל דייןחזרה בתשובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה