חדשות עולם הילדים

מהר מאוד הילדים יגדלו ויעזבו את הבית. מה הם יזכרו?

הילדים שלנו גדלים, מתחתנים ועוזבים את הבית מהר ממה שאנו מצליחים לעכל. האם אנחנו באמת מרוצים מהחינוך שהם מקבלים? זה הזמן לחשבון נפש

  • ו' תשרי התשפ"ד
אא

הסתיימו ימי ראש השנה. השארנו מאחור את שנת תשפ"ג' בה הספקנו לחגוג חגים וימים טובים עם כל המשפחה, קראנו 54 פרשות שבוע, חגגנו ימי הולדת וכעת עברנו באופן רשמי לשנת תשפ"ד.

אם נחשוב על זה, לילדים שלנו כל שנה נראית כמו נצח, אבל אנחנו תמיד תוהים איך הזמן עובר מהר כל כך. לא מזמן התחתנו, הפכנו להורים והילדים ברוך ה' גדלים במהירות.

אנחנו לא יכולים להחזיר את הגלגל אחורה בזמן. אבל עכשיו, כשהילדים שלנו עדיין קטנים, אנחנו יכולים לנצל את הזמן ולהחדיר בהם ערכים, מידות טובות, יראת שמים וידע תורני. 

עד כמה אנחנו עושים את זה? האם אנחנו מרוצים מהתכנים שהילדים שלנו רואים? האם בשנה שעברה הצלחנו להעסיק אותם מבלי לפגוע בחינוך שלהם? עכשיו זה הזמן להתבוננות ולחשבון נפש. בואו ניקח על עצמנו קבלה טובה לפני יום כיפור: נשמור על הילדים שלנו ונעטוף אותם בערכים שילוו אותם לאורך כל ימי חייהם. 

אנחנו חיים בעידן דיגיטלי מאסיבי. קשה מאוד וכמעט בלתי אפשרי לסנן כל דבר שהילדים שלנו צופים בו. הורים מחפשים תעסוקה לילדים בעיקר כשהם טרודים בענייני הבית והעבודה, ואין מצב שנוכל לסנן כל פרסומת מזיקה שקופצת לילדים, ולזנק אל המחשב כל כמה דקות. 

הידברות מרימה את הכפפה ונמצאת גם כאן למענכם, הורים יקרים. אתר עולם הילדים מציע תכנים מרתקים במיוחד לילדים הטהורים שלנו: משחקים בנושאי פרשת השבוע, סדרות חינוכיות ואפילו הדרכות יצירה לפי מעגל השנה. הילדים גדלים, וכל שנה בגיל הילדות היא קריטית כדי להטמיע בהם ערכים למידות טובות.

לכבוד השנה החדשה והמרגשת, עולם הילדים יוצא במבצע ענק: "שנת החוויות שלי": שנה שלמה של מנוי חופשי בעולם הילדים. מנוי שיאפשר לכם להיות רגועים. הילד שלכם יהיה עסוק בדברים טובים, יצפה בתכנים איכותיים ויהנה מכל רגע.

הצטרפו עכשיו לעולם הילדים ותיהנו משנה שלמה של חוויה: כ-2,000 פרקים של סדרות, כ-1,500 סרטוני רץ ברשת, מעל 700 סרטוני טבע, כ-500 בדיחות, כ-60 ספרי קומיקס, כ-50 סרטים וכ-20 חוגים!

עדיין לא מנויים? הירשמו עכשיו למנוי שנתי במחיר מבצע מיוחד: פחות משקל ליום :) במקום 420 ₪  רק 297 ₪. המבצע מוגבל ל-200 הראשונים בלבד. מהרו להירשם >>

תגיות:עולם הילדיםאתר עולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה