חם ברשת

"כשאתם רודפים אחרי אחינו חובשי הכיפה, אתם לא שונים מהרומאים והיוונים"

אושיית הרשת נטלי דדון במסר למפגיני השמאל שתקפו את הרב לוינשטיין: "הפעם הרדיפה אחרי חובשי הכיפה כואבת במיוחד – יהודים רודפים אחרי יהודים. יהודים מגרשים יהודים מאדמתם, יהודים שונאים יהודים היום"

  • ו' תשרי התשפ"ד
(צילומים: שירן פרץ, אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילומים: שירן פרץ, אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

מתנגדי הרפורמה של מערכת המשפט ממשיכים במחאה שלהם, שבאה לידי ביטוי בין השאר בתקיפה האכזרית של הרב יגאל לוינשטיין. מי שיצאה להגנתו ולהגנת חובשי הכיפות היא אושיית הרשת נטלי דדון.

דדון ידועה כאשת ימין. כבר זמן רב שהיא מגנה את פעולות השמאל ומנסה לפעול בעולם כדי להגן על שם המדינה. הפעם, דדון שלחה מסר נוקב, כזה שאותו לא שלחה בעבר. היא יצאה בעד חובשי הכיפות והשוותה את המפגינים ליוונים ולרומאים.

"כשאתם רודפים אחרי אחינו חובשי הכיפה, אתם לא שונים מהרומאים, היוונים, הבבלים, הפרסים, האשורים ועוד עשרות אומות שרדפו אחרי חובשי הכיפות", היא כותבת. "נֵצַח יִשְׂרָאֵל לֹא יְשַׁקֵּר, עם ישראל ונצחיותה של מסורת ישראל שרדה אלפי שנים".

דדון הוסיפה כי "הפעם הרדיפה אחרי חובשי הכיפה כואבת במיוחד – יהודים רודפים אחרי יהודים. יהודים מגרשים יהודים מאדמתם, יהודים שונאים יהודים היום. בעיצומם של הימים הנוראים, עשרת ימי תשובה אני קוראת לאחיי החילוניים, הדתיים, המסורתיים לשלב ידיים ולא לתת לשנאה לחדור ללב, לבחור באחדות על פני הפילוג, לבחור להיות בצד הנכון שתיקתנו מסוכנת, עלינו לעמוד לצידם, אנחנו יהודים ויהודיות לפני הכל!".

כזכור, הרב יגאל לוינשטיין, ראש המכינה הקדם-צבאית "בני דוד" בעלי, וישראל זעירא, מנכ"ל ארגון "ראש יהודי", הותקפו שלשום (שלישי) בתל אביב על ידי מפגינים.

בסרטונים שהופצו ברשת נראים מאות אנשים שהגיעו למחות וקראו קריאות נאצה. עם הגעתו לבית "ראש יהודי", עשרות מהם התקרבו אליו ואל מלוויו וניסו לתקוף אותם פיזית. הרב חולץ מהמקום על ידי שוטרים ומאבטחים. אביעד, אחד ממלוויו של הרב, סיפר: "עשרות מפגינים ניסו לתקוף אותנו פיזית, במקלות וגם בידיים. אם השוטרים לא היו מגינים על הרב בגופם, זה היה נגמר רע מאוד".

הרב לוינשטיין הגיב אתמול על התקרית: "הגעתי ל'ראש יהודי' בתל אביב, לחזק את ידידי ישראל זעירא. ישראל ויתר על חיים נוחים ובית פרטי ביישוב שהוא סביבתו הטבעית, ובא לגור בתל אביב, רק כדי להרבות אהבה ולחזק את הזהות היהודית. זה לא מפריע לכל מי שרוממות הליברליזם בגרונם לתקוף אותו".

"מטרתי בתל אביב, כמו בכל הפעילות שלי, הייתה להמשיך ולהסביר את התהליכים, כדי שעם ישראל כולו יבין כיצד אנשים טובים נופלים להסתה ולשיסוי הפרוגרסיבי, ובשם השלום הופכים לתוקפניים כל כך. כך אמשיך ואעשה בעזרת השם", הוסיף.

תגיות:חם ברשתנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה