חדשות בארץ

הציוץ של טיבי הכעיס את האם השכולה: "תוריד את תמונת בני משם"

ח"כ אחמד טיבי העלה תמונה שהציגה ילדים שכביכול נהרגו מאש צה"ל וכלל בה גם את עידו אביגל הי"ד, שנהרג מפגיעת רקטה בביתו בשדרות. האם: "חמאס רצחו אותו, ופצעו את הבת שלי, וגם את האחיינים שלי, וגם אותי"

עידו אביגל הי"דעידו אביגל הי"ד
אא

חבר הכנסת אחמד טיבי פרסם היום (שלישי) תמונה של ילדים פלסטינים שלדבריו נפגעו מאש צה"ל במבצע שומר החומות. בין הילדים נמצאה גם תמונה של הילד עידו אביגל הי"ד, בן ה-5 משדרות שנהרג מפגיעת רקטה בביתו.

הפרסום הכעיס מאוד את שני אביגל, אמו של עידו. בחשבון הטוויטר שלה כתבה בכאב: "הי אחמד מה נשמע, שומע? זה סבבה לגמרי לקחת כל מיני ילדים, לשים אותם בתמונה אחת ולספר לעולם שצה"ל הרג אותם, אבל יש מצב אתה מוריד את התמונה של הילד שלי משם? אני די בטוחה שחמאס רצחו אותו, ופצעו את הבת שלי, וגם את האחיינים שלי, וגם אותי. אבל אני לא ילדה אז שיהיה. אה כן, הם ירו לבית!".

בתגובה לדבריה של האם השכולה חבר הכנסת טען כי "ילד הוא ילד הוא ילד, הרג ילדים הוא נורא. פלסטינים וישראלים". בהמשך, לאחר שספג ביקורות, מחק את הפוסט, ופרסם תמונה אחרת - בה לא מופיע עידו הי"ד: "מחקתי את התמונה הראשונה מתוך כבוד לבקשת אמא שכולה. אני מגלה אמפתיה לצער והכאב של כל אמא, מעולם לא הייתי ממעיט בכאב של אחרים. מי ייתן ולא יהיו עוד הרוגים, לרבות לא ילדים. כל הילדים".

סגנית השר ח"כ מיכל וולדיגר הגיבה לפרסום של טיבי: "אתה עדיין חבר בכנסת ישראל. הגזמת! לפרסם תמונה של עידו אביגל הי"ד, שנהרג מטיל ששיגר חמאס אל ביתו, ולהציג אותו כמי שנהרג על ידי צה"ל?! ובכלל, אתה יודע היטב שצה"ל הוא הצבא המוסרי בעולם. המטרה אצלך מקדשת את האמצעים, כולל עיוות מידע ושימוש בילדים ובמותם. תתבייש!".

נציין כי הסערה החלה על רקע ראיונות של אנשי ארגון המחאה "אחים לנשק" לתוכנית "60 דקות" של רשת CBS. פעילת הארגון, שירה אטינג, אמרה לרשת: "אם אתה רוצה שטייסים יהיו מסוגלים לטוס ולירות פצצות וטילים לעבר בתים, בידיעה שהם יכולים להרוג ילדים, חייב להיות להם אמון מלא באנשים שמקבלים את ההחלטות הללו". הדברים עוררו זעם רב בישראל, ורבים ציינו כי צה"ל לא פוגע במכוון באזרחים.

תגיות:אחמד טיביעידו אביגל הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה