חדשות בארץ

ריקול לגליליות אגוזים עם אזהרה חמורה לאלרגניים

ריקול לגליליות אגוזים בשל עקבות חלב שהתגלו במוצר פרווה. מהחברה נמסר: "מתוך זהירות ואחריות כלפי לקוחותינו, החברה פועלת להורדת המוצרים מהמדפים"

אא

ריקול לגליליות ופל במילוי קרם בטעם אגוזים: האם רכשתם את המוצר הזה של חברת 'מנעמים' לאחרונה? אם כן, החברה הודיעה על ריקול מפאת חשש של הימצאות חלב במוצר, דבר המהווה סיכון לאלגרניים. 

את ההודעה מוציאה חברת 'מנעמים תעשיות מזון בע"מ" לאחר שבבדיקה מדגמית שנעשתה במפעל נמצאו עקבות של חלבוני חלב שלא סומנו באזהרה מיוחדת על גבי המוצרים, עבור האלרגניים. ולכן, החברה מבקשת מכל מי שאלרגי לחלב, שלא לצרוך את המוצר שנושא את הברקוד 029424000687 ואשר קוד הייצור שלו הוא 3075.

"מתוך זהירות ואחריות כלפי לקוחותינו, החברה פועלת להורדת המוצרים מהמדפים, וציבור הלקוחות האלרגיים לחלב ולאלרגנים נוספים המופיעים בתווית המוצר, מתבקשים שלא לצרוך אותו", נמסר בהודעת החברה. עם זאת, מי שאינו אלרגי לחלב או לשאר הרכיבים של המוצר, יכול להמשיך לצרוך אותו. 

האם עקבות החלב שנמצאו הופכות את הגליליות לחלביות? מהחברה נמסר כי אין לחשוש לזה. "למען הסר ספק, המוצרים בחזקת 'כשר פרווה'", נכתב, ככל הנראה בשל שרידים מזעריים ביותר שנמצאו. 

לשאלות ובירורים ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 04-8412889

 

 

תגיות:אגוזיםריקולגליליותופלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה