בריאות ותזונה

אכלתם יותר מדי בחג? 5 מאכלים שיורידו את הנפיחות הביטנית

אכלתם יותר מדי בחג, והנפיחות הביטנית לא עוזבת? הנה כמה מאכלים שאתם יכולים לפתוח איתם את הצום היום (צום גדליה) שיקלו על הנפיחות הביטנית

אא

יוגורט עם פרוביוטיקה 

וגורט פרוביוטי מכיל חיידקים מועילים חיים שיכולים לעזור לשמור על איזון בריא במיקרוביום המעי. חיידקים אלה יכולים לתמוך בעיכול ולהפחית נפיחות על ידי קידום פירוק של פחמימות וחלבונים מסוימים שעלולים לגרום לאי נוחות אחרת.

אבוקדו

אבוקדו הוא פרי עתיר רכיבים תזונתיים המכיל חומצה פולית, ויטמינים C ו-K, ועשיר באשלגן ובסיבים תזונתיים. אשלגן מעורב בוויסות מאזן הנוזלים ויכול לסייע במניעת אגירת נוזלים, שעלולה לתרום לנפיחות. בנוסף, תכולת הסיבים באבוקדו יכולה לסייע בקידום יציאות קבועות ובמניעת עצירות.

מלפפונים

מלפפונים, עם תכולת המים הגבוהה שלהם, יכולים לעזור להקל על נפיחות ביטנית. שמירה על לחות חיונית לשמירה על מאזן נוזלים בריא בגוף, וצריכת מזונות עשירים במים כמו מלפפונים יכולה לתרום לכך.

פירות יער 

פירות יער כמו תותים ואוכמניות, הם לא רק טעימים אלא גם עמוסים בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים. תכולת הסיבים הגבוהה שלהם יכולה לתמוך בבריאות המעיים, לקדם יציאות קבועות ולמנוע עצירות ונפיחות.

שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אפשרות מזינה לארוחת בוקר עשירה בסיבים, שיכולים לסייע בהקלה על נפיחות. סיבי הבטא גלוקן המצויים בשיבולת שועל הם גם בעלי תכונות אנטי דלקתיות, שעשויות לתרום להפחתת אי נוחות במערכת העיכול.

תגיות:ראש השנהמאכליםחגנפיחות ביטנית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה