חדשות בארץ

בתי החולים היו עמוסים: אלה התינוקות הראשונים של תשפ"ד

בהלל יפה, רמב"ם, בלינסון ושיבא הכריזו על התינוקות החדשים. ההורים המאושרים: "קיבלנו מתנה נפלאה לשנה החדשה"

  • ג' תשרי התשפ"ד
(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)
אא

בתי החולים בישראל בישרו בהתרגשות על התינוקות הראשונים של שנת תשפ"ד. עדי ואבלין שטרן מחדרה הגיעו לחדר הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה, וקיבלו לחיקם בת שלישית, בדיוק בזמן ארוחת החג של השנה החדשה (19:21). השמחה הייתה כפולה כשהצוות וההורים הבינו בזמן הלידה כי נצפה קשר בחבל הטבור, מצב מסכן חיים לעוברית. מתברר כי רגע לפני שיצאו לארוחת החג הבינו שבתם השלישית החליטה להקדים את הלידה, שינו כיוון והגיעו לחדר לידה של הלל יפה דווקא בערב ראש השנה. בשעה שכולם ישבו לאכול ולברך הם כבר חבקו בת חדשה, אחות לשני ילדיהם בני ה 5 וה-3.

"הייתה לידה נהדרת, ללא אפידורל ובליווי מיילדת בשם שיראל טל, שתמכה בנו בצורה נפלאה לאורך כל הלידה", מספר עדי, האב הטרי. בבית החולים סיפרו כי חדרי הלידה היו עמוסים.

עוד מספר האב כי לאחר הלידה בעוד שניהם חובקים את הבת שנולדה בריאה וחיונית, גילה הצוות כי היה קשר בחבל הטבור של התינוקת, מצב מסכן חיים. "הבנו שהיה לנו מזל גדול עם הלידה שלה", הוא מסכם, "ללא ספק דרך נהדרת להתחיל את השנה החדשה".

בבית החולים רמב"ם בישרו על התינוק הראשון שנולד בשנה העברית החדשה, בן הזקונים של שירה ועידן גזי מקריית ים, שמצטרף לאחותו בת השלוש ואחיו בן השנתיים.

מורן וחיים ליטבק ילדו את ביתם החמישית בבילינסון בבוקר השנה העברית החדשה. מורן סיפרה: "זו המתנה הכי טובה שיכולתי לקבל ולתת לילדים שלי לשנה החדשה. ההתרגשות בבית מאוד גדולה, הם ממתינים בקוצר רוח לבואה של הנסיכה החדשה".

במרכז הרפואי לגליל בנהריה ירדן ויעקב לסרי ממושב שתולה חבקו בן ראשון שנולד כ-40 דקות לאחר כניסתה של השנה החדשה. "זו הרגשה נהדרת ללדת בפתחה של שנה. קיבלנו מתנה נפלאה, תינוק חדש לשנה חדשה", סיפרה ירדן בת ה-33.

בבית החולים שיבא, נולדה בת לרחל ודותן נדב מראשון לציון - התינוקת הראשונה בבית החולים לשנת תשפ"ד.

תגיות:תינוקותלידותבית החולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה