סרטים וסדרות לילדים

תעסוקה ערכית מראש לשנה: הסוד של אנשים חכמים 

איזהו חכם? הרואה את הנולד. רגע לפני שהשנה מתחילה - דאגו לתעסוקה מגוונת לילדים, לכל השנה

אא

עכשיו תקופת חגים: עומס, אורחים, בישולים, סוכה, בלאגן. כולנו מחכים ל"אחרי החגים". מה יקרה אחרי החגים? אחרי החגים תבוא שגרה. שגרה ברוכה, גשומה, ארוכה. לאחר מכן יגיע פסח, ושוב קיץ, אווירת סוף שנה, רצון להשתחרר. שוב חופש גדול. לא, לא באנו לתת לכם סקירה על מעגל השנה. אתם מכירים את לוח החגים הצפוים.

אם ננסה לחשוב על השנה הבאה עלינו לטובה, נראה כי יש זמנים רבים בהם הילדים זקוקים לתעסוקה. בימי החורף הקרים, כשגשום בחוץ, בערב פסח הלחוץ, בקיץ הארוך והמשעמם. כשאנחנו מגיעים לתחנות האלה לאורך השנה, אנחנו נעצרים, מבולבלים, מנסים להבין איך מעסיקים את הילדים בצורה חוויתית כדי לא להוציא אותם ואותנו מאיזון. 

בעולם הילדים הקסום מבית הידברות תמצאו מענה בדיוק לרגעים האלו: מגוון עצום של תעסוקה הכי כיפית לילדים, שבאמת תעניין אותם ותאפשר לכם לנהל שגרה גם כשמגיעים ל 'תחנה שוברת שגרה'. במהלך החורף הארוך הילדים יוכלו ליהנות מ-20 חוגים סופר מרתקים ומיוחדים המתאימים לכל גיל: חוג ציור, חוג בישול, חוג צילום, חוג נגינה, חוג אנגלית ועוד ועוד.

בנוסף, הילדים ייהנו מאלפי סרטים ופרקי סדרות לצפיה, מאות משחקי פרשת השבוע ערכיים, סרטוני יצירה לפי מעגל השנה, קומיקסים ועוד. כל אלו יעסיק את הילדים גם בתקופות הכי עמוסות בשנה או הכי משעממות בשנה. חוץ מהתעסוקה, הילדים יפנימו את הערכים ואת הידע שיש בכל תוכן. מניסיון :)

הורים חכמים - דואגים מראש לתעסוקה ולא מתחרטים. 

עדיין לא מנויים? הירשמו עכשיו למנוי שנתי במחיר מבצע מיוחד: פחות משקל ליום :) במקום 420 ₪  רק 297 ₪. המבצע מוגבל ל-200 הראשונים בלבד. מהרו להירשם >>

תגיות:עולם הילדים של הידברותסרטים וסדרות לילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה