חדשות בארץ

ארגוני המחאה מגייסים כסף בארה"ב: פגישה עם שקמה ברסלר תמורת 20 אלף דולר

הארגונים העומדים מאחורי המחאה נגד הרפורמה המשפטית יצאו למסע גיוס תרומות והציעו "הטבות" לתורמים. גיוס הכספים נועד בין היתר לקיים מחאה בעת ביקור ראש הממשלה באו"ם

המחאה באיילון. ארכיון (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)המחאה באיילון. ארכיון (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

ארגונים העומדים מאחורי המחאה נגד הרפורמה המשפטית החלו בגיוס כספים מתורמים פוטנציאליים בארה"ב. בין היתר הם מציעים פגישה אישית, או בזום, עם שקמה ברסלר, תמורת תרומה של 20 אלף דולרים. כך דווח היום (חמישי) בווינט.

גיוס התרומות נועד לממן את המשך המחאה בארץ, אך גם לקיים הפגנות בעת ביקור ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בשבוע הבא בניו יורק.

על פי הדיווח, גיוס הכספים יעשה בעיקר בערב התרמה, במסעדה בניו יורק הנמצאת בבעלות השף אייל שני. כרטיס כניסה לאירוע יעלה 40 דולרים. בהזמנה שפורסמה ברשתות החברתיות נכתב כי "זהו גיוס כספים עבור כוח קפלן - הארגון היחיד שמפיק ומפעיל את ההפגנות השבועיות בקפלן, תל אביב, לשם מאות אלפים יצאו מדי שבת, במשך תשעה חודשים, להביע את תמיכתם הבלתי מעורערת בדמוקרטיה. הפגנות קפלן עולות מעל 100 אלף דולרים לשבוע. אנא תרמו בנדיבות".

המארגנים פרסמו גם מחירון של הטבות להן יזכו התורמים. למשל: שלוש חולצות טי תמורת 500 דולרים, תעודת מפגין vip תמורת אלף דולרים. השיא: תמורת 20 אלף דולרים ויותר, התורם יוכל לפגוש את ברסלר בזום או פנים מול פנים.

בהמשך נמחק ה"מחירון" ונכתב כי היה מדובר ב"טעות עריכה והפרסים אינם מציאותיים". ככל הנראה לאחר שגולשים התרעמו על היוזמה. כמו כן מארגני המחאה הבהירו כי ברסלר לא מעורבת באירוע ומדובר ב"יוזמה מקומית".

תגיות:מחאההרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה