הום סטיילינג

שנה חדשה, בית חדש: איך לרענן את מראה הבית בלי לשבור קירות?

השנה החדשה מביאה איתה החלטות חדשות בתחומים שונים, וביניהם גם בעיצוב הבית. לא כולנו מעוניינים בשיפוצים מאסיביים, ולפעמים מספיק שינוי אחד קטן באקססוריז של הבית כדי ליצור את כל ההבדל. קבלו 5 טיפים שימושיים לעדכון וריענון של עיצוב הבית בלי לשבור קירות ובלי לשבור קופת חיסכון. בית רענן

אא

לכולנו יש רצון לשינוי והתחדשות בעיצוב הבית מדי פעם, אך בפתחה של שנה חדשה נדמה שהרצון מתגבר – הצורך בהתחדשות מגיע לכל פינה, גם לפינות הבית הפרטי שלנו. יחד עם זאת, לא לכולנו יש כסף או זמן לשיפוצים, ואולי מדובר בכלל בדירה שכורה?! האם אפשר לרענן את הבית בתקציב קטן ו"להקפיץ" את המראה שלו בכמה שלבים פשוטים? מסתבר שכן.

 

שלב ראשון: ניקיון

קשה עד בלתי אפשרי לעצב מחדש בית עייף ומאובק. השקיעו כמה שעות בניקיון טוב ויסודי של פינות שונות בבית, ורק אחר כך המשיכו לשלבים הבאים.

 

שלב שני: צבעים

מחליטים על פלטת צבעים רצויה, או לפחות על צבע אחד מועדף. אפשר לקבל השראה מאתרים שונים וגם ממגזינים. אם נסתכל היטב נגלה שההשראה נמצאת סביבנו בכל רגע. צבעי פירות סתיו, למשל, זו השראה נהדרת. אפשר להיעזר גם בכתבה הזאת כדי להחליט על צבעים ואווירה רצויה.

 

 

שלב שלישי: בוחרים אזור

החליטו על אזור אחד בבית. לא חייבים לעשות שינוי בכל הבית, אפשר להתחיל באזור אחד, ולאט לאט לעבור לאזורים אחרים. לדוגמא: רוצים לחדש את המטבח? כבר אמרנו שלא חייבים לשבור קירות. היום אפשר להשיג אריחים נדבקים ומתקלפים שנראים כמו הדבר האמיתי. מעולה בעיקר לדירות שכורות.

 

שלב רביעי: השקיעו בטרנדים, אבל לא יותר מדי

השקיעו בכמה פריטים  איכותיים שיכולים להקפיץ את מראה הבית, אבל אל תגזימו. טרנדים מתחלפים מהר. אם אתם רוצים להוסיף פריטים עונתיים – החליפו את כריות הספה או רכשו מגשים מעץ. אל תתפתו לרכוש ספות בצבע חולף שיראה מיושן בעוד שנתיים. את האופנה העכשווית הכניסו באקססוריז. 

 

שלב חמישי: פנקו בצמחייה

רכשו כמה צמחים לבית. הצמחים יכולים להיות אפילו מפלסטיק, אבל חפשו משהו שייראה אמיתי. בחנויות הסטוק השונות ובאיקאה אפשר למצוא צמחי פלסטיק מדהימים שנראים כמעט אמיתיים. חובבי הגינון ישמחו כמובן להכניס לבית צמח אמיתי שיטהר את האוויר וייתן תחושה של חיים והתחלה חדשה.

תגיות:הום סטיילינגשנה חדשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה